jokki Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Grunnen til at Charlie Hunnam måtte klippe håret var at han måtte det for en rolle i en eller annen film. Endret 13. september 2012 av jokki Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Likevel... Han så bedre ut med håret sånn han hadde det i starten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Juice med hår også var litt spesielt. Som å se Theo Rossi i Veronica Mars igjen, back in the old days. Både yay og nay. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Synes Jax kunne latt håret vokse ut igjen og fjærna det stygge skjegget. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Nå syntes jeg du valgte et litt uheldig nå bilde, jeg syntes jax er hunk som ever before! Episodens beste øyeblikk: ANGRY PIRATES Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Muligens uheldig bilde, ja. Her er et bedre fra siste episoden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 HAPPY! OH YEAH! "He's got to die... like, a lot." Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 En annen ting jeg også la merke til er at de bruker tilsynelatende like bukser i hver episode? Juice har sine grå chinos-lignende bukser, Bobby har vide, lyse jeans, Tig har mørke, litt tettsittende jeans og Jackson har alltid litt baggy, lyse jeans. Ingen av gutta som skifter klær? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jesus Christ. Hva diskuterer dere egentlig? Klær og hår? Neida, er med jeg og. Synes skjegget er fett jeg. Selv synes jeg Jax så råest ut i S3. Langt hår og langt, pointy skjegg. De skifter innimellom. Kan godt hende de har mange like bukser. Jeg skal i hvert fall kjøpe de Juice bruker. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jax ser mye mer badass ut med langt hår.. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) http://shop.fxnetwor...684A#detailTabs Kunne ønske jeg var en litt mer harry fyr Har så lyst på. Hadde man droppet logoen bak hadde jeg kjøpt den. Endret 13. september 2012 av Bobbylove Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) "Nero" er awsome. Jimmy Smits med skjegg og som gangster/pimp/entreprenør er uvanlig for hva jeg har sett han i roller som tidligere. Min favorittkarakter av nye denne sesongen, med Pope på 2. Episode hvor mye av handlingen pågår i fengsel neste uke. Så den årlige roadtrip-episoden (episode 4 hvert år) uken etter der. Endret 19. september 2012 av Maury Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Enig med Maury, Nero er skam rå! Og Opie's back Men hva er greia med nomads gutta? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Normads har inget hjem, og disse er nok en gjeng som har gjort slikt før. Jeg tror ikke det er noe stort enn "kulturen" deres, der Happy hadde dreping istedenfor noe annet, som jeg mener han sa i sesong 1. Gogo, Greg The Peg og Frankie virker ikke helt som folk som knytter seg til noe. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Tenkte at de hadde blitt oppfordret av Clay til å gjøre det for at han skulle få forsikringspenger, som han jo nevnte umiddelbart når han kom til huset. At det ikke egentlig hadde noe med de andre innbruddene å gjøre, sånn bortsett fra at det gav dem noen andre å skylde på. Hvis ikke kunne de vel like så godt ha gjort innbrudd hos folk som ikke hadde noe med klubben å gjøre. Endret 19. september 2012 av Inxs Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Så å lede mistanken til andre ved å gjøre det mot et folk i en "krisesituasjon" betyr nada? Forsikringspengene er småpenger, ikke noe som burde gjort Clay eller andre til enda mer et sort får. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Litt rart at han holdt fødselsattest (?) og ekteskapspapirer på slutten, samtidig som de kastet safen. Men kan jo være noe de har fått beskjed om å gjøre fra Clay. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Var litt skeptisk til Nero i første episode, men så langt ser han ut som en Samcro kan ha godt av. Når det gjelder nomads så tror jeg de jobber for Clay, Og at det er del av en plan for at han kan komme tilbake som leder av klubben, Var vel Gemmas og Clays ekteskapspapirer? Kanskje bruke det som utpressing Endret 19. september 2012 av Belfez Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Var litt skeptisk til Nero i første episode, men så langt ser han ut som en Samcro kan ha godt av. Jeg bare venter på at Nero kommer til å gjøre noe helt sykt dritt mot Samcro på verst tenkelig tidspunkt Endret 21. september 2012 av Budbringer 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå