b-real Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Lite forsøk på Prison Break dette her nesten. Oh well, vi er alle redd for den store negeren i fengselet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ikke fullt så bra som de to foregående episodene, men det skulle godt gjøres. Fortsatt veldig god episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bare fordi handlingen pågår i fengsel så er det Prison Break-ripoff? Gi deg, Oz var til og med nesten et tiår før Prison Break på banen i fengsels-katogorien. Lurer hvem som dør denne sesongen. Må være en stor karakter i serien, kanskje Half-sack? Håper det blir Bobby eller Opie, det er de karakterne jeg bryr meg minst om på serien. Juice var awsome i dagens, satt å flirte nesten av det at han trodde han skulle bli voldtatt. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvor blir det av prospecten half-sack for tiden? Altid likt han veldig godt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sikkert en av de som tok av seg dagjobben dems mens de andre var i fengsel. Half-Sack er morsom han, en liten ekstra comic-relif ved siden av Tig. Lurer på hva som skjer med Zobelle og sånt til slutt, forlater de byen eller blir de drept? Håper på sistnevnte. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Håper Zobelle og dattra blir gangbanga av mange store negre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bare fordi handlingen pågår i fengsel så er det Prison Break-ripoff? Gi deg, Oz var til og med nesten et tiår før Prison Break på banen i fengsels-katogorien.Sa jeg noe om rippoff? Gi deg med stråmenn da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du sa jo forsøk på Prison Break....... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 For dere som er ordentlig SOA-fans som meg så kan dere bestille ting fra nettsidene til FX Network, siden de ulikt HBO sender ting til steder utenfor canada og statene. Bestilte meg nettopp 2 dogtags med reapern, en hoodie med reapern og en t-skjorte med reapern. http://foxshop.seenon.com/index.php?v=fx_s...sons-of-anarchy Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Why oh why har dem ikke noe med Sam Crow så mye mer subtilt å fett! Jeg har også så utrolig lyst på den capsen Jax bruker i blandt, å SON t-skjorta han bruker.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Åhh fy faen, digga dagens. Var så mye å tenke over, var det Zobelle eller Georgie som drepte Luane? Også denne turf-waren som skjer rundt om i området som at kineserene mot One-Niners også Mayanns. Tror at Samcro må få med seg begge de gruppene for å få fjernet LOAN(ariene og Zobelle) og Mayanns for å få dem vekk fra den situasjonen de er i nå. Shakespear-handlingen begynner også å tilpasse seg med Jax og Clay nå. Promo for neste episode: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sykt bra episode. Fikk litt S01 feelings også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Koselig episode og damn...siste episoden der "sjefstispa" deljer steika i bordet... mmm Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Denne sesongen er rett og slett herlig. Adam Arkin bidrar veldig, nå tror jeg også Titus Welliver vil bidra en hel del og. Da han denne uken starter en gjesterolle i serien som går utover resten av sesongen. Titus Welliver husker nok de fleste som fienden til Jacob i Lost, eller fra Deadwood. Samt andre serier som Supernatural, Prison Break og Life hvor han har hatt roller i. Promo for neste episode Se filmen hos Youtube Endret 8. november 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Kald Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kom over denne serien for rundt en uke siden og jeg er fullstendig hektet. En av de bedre seriene på lenge. Lenke til kommentar
rogan Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Skulle ikkje dagens episode vare i 90 minutter? Den eg lastet ned var jo kun 55 min. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 var nok bare feilaktig info om at den skulle vare i 90 min? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 De sa det jo i promoen lenger opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå