Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat peisa gjennom alle 4 sesonger, og liker serien godt. Likevel er det en del småting som irriterer, og som gjør at denne serien aldri vil stå helt øverst for meg.

1. Som feks i sesong 1 der Opie plutselig blir mistenkt for å være rat, og de bestemmer seg for å drepe han. De bygde opp dette de siste 3 episodene av sesongen, noe som bare ble helt latterlig, da de ikke undersøkte om han var rat i det hele tatt.

2. Det er jævlig mye drama av typen "Glamour".

3. De drar action og drama litt vel langt mange ganger, som gjør at det hele bare blir alt for mye, og ikke troverdig i det hele tatt. (Har flere eksempler på dette, men orker ikke å skrive nå, og dere har vel uansett lagt merke til det selv)

4. Veldig mye som skjer i serien tenker man generelt kunne/burde vært unngått, men fordi de bare skal ha action kjører de på uansett. Gir ofte null troverdighet, men ok action sådan. (Mye av dette er Clay's feil).

Fortsatt er serien jævlig kul dog, er en grunn til at jeg har sett alt på 1 mnds tid, som er fortere enn jeg ser serier vanligvis.

Lenke til kommentar

Word Maury. Selv gleder meg jeg bare så mye til hele pakka at jeg kan knapt vente. Blir en herlig tid nå framover med masse serier som vender tilbake.

Forøvrig så skal skjorta Jax har på seg i dette bilde legges ut i FXshop snart. Er defo et kjøp fra meg. Hatt lyst på den leeenge.

28v39dv.jpg

Lenke til kommentar

Alltid likt klæra generelt på serien. Den skjorta til Jax har han brukt tidligere også på serien, jeg liker den.

Liker at FX shopen også gir ut klær som ikke er bare logo-infisert fra SoA. Virker som de bruker litt omhu med tanke på merch og fansen, som Sutter også sier. Champion-genserne og slikt vi snakket om tidligere er bra. Kommer nok til kjøpe en zip-hood av den typen fra FX shopen igjen før jul, må spare penger til USA tur først før det blir en tur der igjen. Uansett var det billigere der enn den samme gensern jeg fant i en norsk butikk, inkludert frakten og alt over dammen.

Blir good med SoA tilbake på tv-skjermen i morgen :D

Skuespillerne, Sutter o.s.v. på premieren nylig på sesong 5:

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nettopp sett første episoden. Helt kanon, action fra første sekund og jeg klarer nesten ikke vente til neste episode igjen, en ganske stor cliffhanger på slutten. Vet ikke helt om jeg skal vente med å diskutere episoden før resten av folket har sett den, vil ikke spoile noe enda. Legger i hvert fall noe i spoilertag for dere som har sett den:

De gjør det jo ganske åpenlyst hvem det var som brøt seg inn hos Gemma på slutten, det var jo de nye fra Nomad-chapteret. Tror dere de kan ha noe med de vitnene som "plutselig" hadde sett Chibs og Jackson skyte etter Niners?

Blir også utrolig spennende hvordan det kommer til å utvikle seg med Tig/Pope-situasjonen også.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Fy fasan, deilig å ha sons tilbake. Mulig jeg har lengta altfor mye etter serien, men synes episoden var helt ekstremt bra. Fikk nesten litt gåsehud når vi fikk se Ron Perlman(clay) i huset til gemma. Veldig bra spilt der og nesten som jeg fikk litt medlidenhet for ham der.

Lenke til kommentar

Ron Perlman var kanon. Synes han og Kim Coates var to høydepunkt. Synes skikkelig synd på Clay helt til han snudde det igjen ved å lyge til de andre. Harold Perrineau som var innertier som Damon Pope. Garantert en kjempesesong dette. Godt med nye og friske karakterer.

Fæl følelse da jeg skjønte at de skulle brenne dattera til Tiggy rett foran ham. Bedre sesongpremiere enn sist imo.

Lenke til kommentar

Nettopp sett første episoden. Helt kanon, action fra første sekund og jeg klarer nesten ikke vente til neste episode igjen, en ganske stor cliffhanger på slutten. Vet ikke helt om jeg skal vente med å diskutere episoden før resten av folket har sett den, vil ikke spoile noe enda. Legger i hvert fall noe i spoilertag for dere som har sett den:

De gjør det jo ganske åpenlyst hvem det var som brøt seg inn hos Gemma på slutten, det var jo de nye fra Nomad-chapteret. Tror dere de kan ha noe med de vitnene som "plutselig" hadde sett Chibs og Jackson skyte etter Niners?

Blir også utrolig spennende hvordan det kommer til å utvikle seg med Tig/Pope-situasjonen også.

Hvordan vet du det er de nye fra Nomad-Chapteret? Ble ikke de akkurat innviet i klubben?

Merker jeg må få frisket opp hva som skjedde i sesong 4. Tiggy drepte datteren til Pope, men når skjedde dette med Jax og Chibs?

Bra sesongpremiere! Lader opp til en rå sesong med mye action og elendighet, håper bare det ikke blir for mye, det klarer jeg ikke.

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Hvordan vet du det er de nye fra Nomad-Chapteret? Ble ikke de akkurat innviet i klubben?

Du ser han ene har benprotese, og det er vist tidligere i episoden når de sitter rundt bordet og blir stemt inn av SAMCRO.

Er det forresten bare meg som synes at Jackson så bedre ut på håret i de første sesongene kontra den nyeste?

sons_of_anarchy_jax_teller-4789.jpg

SoA_501_0020.jpg

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...