Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Ble nettopp ferdig med sesong 5, satan så glad jeg er det ikke er lenge igjen til september!

Sesong 4 mener du. Kriminelt at ikke serien ble nominert til noen gode priser på Emmyen. Spesielt Katey Segal og Ron Pearlman burde blitt nominert, kanskje for beste drama også. Sons of Anarchy sesong 4 var strålende. Dessverre så var sesongavslutningen litt skuffende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele sesongavslutningen var ikke skuffende. Det var en plot-endring i del 2 av sesongfinalen som var ørlite ræv, men noe som også kan gjøre ting bedre til den kommende sesongen. Del 1 av sesongfinalen var ganske bra (episode 13). Episode 14 var del 2 av sesongfinalen.

Sorry ass, men Katey Sagal ja, men Maggie Siff burde blitt nominert før Ron Perlman for sesong 4. Spesielt scena hvor Tara (Siff) får vite at armen hennes er ødelagt for alltid slår selv de awsome hawaii-skjortene til Ron Perlman.

Lenke til kommentar

FUCK YEAH HATERS!

Who's hate'in?

Gleder meg også veldig mye. Blir spennende å se hvordan Jax takler den nye hverdagen som president. De nye karakterene vil bli morsomt å bli kjent med. Ser personlig veldig fram til å se Joel McHale i serien. En jeg er voksende fan av.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Chuck Zito ser jeg enda mer fram til. Mannen er alltid stilig, og har gode historier på lager. Ironisk hvordan han også opptrer i ganske sentral gjesterolle denne sesongen, etter å ha tidligere saksøkt FX fordi det var en lik ide han hadde pitcha FX før SoA ble serie.

SoA_501_0321_FULL.jpg

Lenke til kommentar

Sesongfinalene i 2 og 3 er nok det vanligste svaret. Og ett godt ett selvsagt. For meg personlig må det blir den scenen hvor det bildet på videoen under er fra. Episode 11, sesong 3. Sett den drøssevis av ganger, og den bare rører meg noe slik få andre scener i noen TV-serier har gjort. Låta er også noe veldig spesielt noe.

http://www.youtube.com/watch?v=a4Rty7iiHQU

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Sesongfinalene til sesong 2 og 3 er bra. Den ene litt mer dyster cliffhanger, og den andre en ordentlig feelgood-sesongfinale i en typisk fin Sons of Anarchy-stil. Sesong 3 er den beste sesongfinalen til nå av serien.

Ellers er også hele episoden "Hands" fra sesong 4 fjorårets beste tv-episode uten tvil. Du hadde så mye bra prestasjoner av både Maggie Siff, Ron Perlman, Katey Sagal og Charlie Hunnam i en og samme episode. At spesielt Maggie Siff ikke fikk en Emmy-nominasjon etter den hjerteskjærende prestasjonen der er bare så feil, en meget undervurdert player sikkert for de fleste som ser SoA. Generelt en episode der mye ting falt sammen, og vi hadde mye bra som den stor fighten mellom kongen og dronningen (Clay og Gemma).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Problemet med SOA (ikke så stort) er at jeg synes det skjer så mye at jeg blir helt matt av og til. Det er nok konflikter i de to siste sesongene til å fylle fire. Minst. Håper femmeren roer seg litt ned, så vi kan nyte de andre kvalitetene serien innehar. Det trenger ikke være spennende hele tiden.

Lenke til kommentar

Sesongfinalene i 2 og 3 er nok det vanligste svaret. Og ett godt ett selvsagt. For meg personlig må det blir den scenen hvor det bildet på videoen under er fra. Episode 11, sesong 3. Sett den drøssevis av ganger, og den bare rører meg noe slik få andre scener i noen TV-serier har gjort. Låta er også noe veldig spesielt noe.

http://www.youtube.com/watch?v=a4Rty7iiHQU

Den scenen og den musikken rører meg noe helt for jævlig. Episk

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som vet hvordan SoA funker med Netflix? Hvis man har fikset seg en amerikansk konto, blir episodene da lagt ut etter de blir vist på TV?

Da må du vente helt til neste høst når sesong 5 kommer på DVD.

Netflix lever av tredjepartsleverandører som store amerikanske kanaler. Netflix har ingen avtale med FX som gjør at de får episoder etter de er sendt på tv. De må vente til serien kommer ut på DVD-utgivelse.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...