Filmvenn Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Men jeg ville ha sett han som Thor. Og ble lei meg når jeg hørte at en kjiping som Chris Hemsworth skulle spille en karakter som jeg har likt godt helt siden jeg var 10år. Men, igjen det er nok det beste for SoA også. Men han har en fin mening utifra det du sier, lignende hva Peter Dinklage fra Game of Thrones har uttalt en rekke ganger. Og faktisk foran hele tv-bransjen under Emmy Awards i 2011, hvor han vant en velfortjent pris (som alle de andre nominerte i hans kategori samme år). HBO, AMC og FX med tildeles også Starz og Showtime er de eneste tv-kanalene som lar produsenter skape noe nytt. Andre kabel-tv og vanlige nettverks-kanaler satser veldig mye på remakes, spinoffs, alternative historier fra noe tidligere, det som selger godt, cheesy o.s.v. http://www.youtube.com/watch?v=wUtguUrhm9w Endret 11. april 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Kunne sett ham som Thor, om de hadde endret på det aller meste ved den faktiske filmen. Er vel bare meg, men jeg synes det er synd at den filmen ble så barnevennlig som den ble. Og det verste av alt imo var hvor science fiction alt virket. Thor er badass, og ikke en sånn fløtepus Hemsworth er. Ikke noe i mot skuespilleren egentlig, synes bare ikke at han passet. Alt rundt filmen ble for overfladisk i mine øyne hvis jeg kan si det sånn. Litt for mye Hollywood i negativ forstand. Edit: Videoen på forrige side skal funke nå. Endret 11. april 2012 av Jefe Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Er så karer denne gjengen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hahah, Tig ass Også uvant å høre aksenten til Charlie. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Digg video. Håper Kurt får flere med neste uke også. Ron må virkelig ha et fargerikt klesskap. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Kurt Sutter lanserer egen dokumentarserie på Discovery om forskjellige kriminelle organisasjoner med et mer innsikt i personene fremfor selve gruppen som de fleste andre slike serier. Premiere 14. mai på amerikanske Discovery. Endret 25. april 2012 av Maury Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 http://www.funnyordie.com/videos/7002d8bc12/grandsons-of-anarchy?playlist=featured_videos "Jerry" fra Parks & Rec er med. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jim O`Heir er perfekt for slike roller. Om SoA noen trenger en klønete gammel og tjukk sheriff, helt klart O`Heir de burde ringe. Spennende å se hvem de kommer til å caste som Pope. Hadde vært awsome hvis Delroy Lindo, Forest Whitaker, Ernie Hudson, eller Dennis Haysbert ender opp i rollen. Håper ikke på noe typecasting, og disse spiller ikke den type rolle så ofte, Lindo er den eneste som har gjort det nylig som jeg kan huske. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Ifølge Sutter så er de i nærheten med å gjøre en annonseringen på hvem som skal spille Pope. Regner med at dette blir annonsert fredagen som kommer, om ikke før da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Som jeg har tidligere sagt, første eller andre uken av september vil serien starte med ny sesong. Dette er nok et spørsmål som kommer igjen og igjen. Så her sier jeg det Sutter også sier i nyeste WTFSutter. Merkelig spørsmål han får. Masturbation and mayonnaise, haha. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 kurt sutter @sutterink SOA GAME UPDATE. had a great meeting with a big distributor yesterday. myself and everyone at FX and Fox is committed to making this happen. Jævlig kult. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Skeptisk. Men feeeet. Håper ikke på Prison Break: The Game dog. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Tenk over det. Sutter er gamer selv, og vet hva som er bra, og hva som ikke er det. Tror ikke han vil gi ut noe dårlig SoA spill, mtp på at han flere ganger har kommentert hvor dårlig The Shield spillet var. Er positiv til jeg har grunn til å være noe annet. Beste hadde vært om det var Rockstar han hadde vært i samtaler med. Er så og si alltid kvalitet der i gården. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Noe lignende gta lost and damned hadde jo funket flott. Men siden Rockstar lagde lost and damned sett så er kanskje ikke Rockstar keen på å lage et nytt motorsykkel-spill. Endret 9. mai 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 i've realized that most "bikers" who shit on me & SOA are poser bitches who never earned a fucking patch and still live with their mothers. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 https://twitter.com/#!/sutterink/status/203150814435483650 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=swg76uQd0Xc Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Ble nettopp ferdig med sesong 4, satan så glad jeg er det ikke er lenge igjen til september! Endret 9. august 2012 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå