Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Men jeg ville ha sett han som Thor. Og ble lei meg når jeg hørte at en kjiping som Chris Hemsworth skulle spille en karakter som jeg har likt godt helt siden jeg var 10år. Men, igjen det er nok det beste for SoA også.

Men han har en fin mening utifra det du sier, lignende hva Peter Dinklage fra Game of Thrones har uttalt en rekke ganger. Og faktisk foran hele tv-bransjen under Emmy Awards i 2011, hvor han vant en velfortjent pris (som alle de andre nominerte i hans kategori samme år). HBO, AMC og FX med tildeles også Starz og Showtime er de eneste tv-kanalene som lar produsenter skape noe nytt. Andre kabel-tv og vanlige nettverks-kanaler satser veldig mye på remakes, spinoffs, alternative historier fra noe tidligere, det som selger godt, cheesy o.s.v.

http://www.youtube.com/watch?v=wUtguUrhm9w

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne sett ham som Thor, om de hadde endret på det aller meste ved den faktiske filmen. :p Er vel bare meg, men jeg synes det er synd at den filmen ble så barnevennlig som den ble. Og det verste av alt imo var hvor science fiction alt virket. Thor er badass, og ikke en sånn fløtepus Hemsworth er. Ikke noe i mot skuespilleren egentlig, synes bare ikke at han passet. Alt rundt filmen ble for overfladisk i mine øyne hvis jeg kan si det sånn. Litt for mye Hollywood i negativ forstand.

Edit: Videoen på forrige side skal funke nå.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jim O`Heir er perfekt for slike roller. Om SoA noen trenger en klønete gammel og tjukk sheriff, helt klart O`Heir de burde ringe.

Spennende å se hvem de kommer til å caste som Pope. Hadde vært awsome hvis Delroy Lindo, Forest Whitaker, Ernie Hudson, eller Dennis Haysbert ender opp i rollen. Håper ikke på noe typecasting, og disse spiller ikke den type rolle så ofte, Lindo er den eneste som har gjort det nylig som jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Som jeg har tidligere sagt, første eller andre uken av september vil serien starte med ny sesong. Dette er nok et spørsmål som kommer igjen og igjen. Så her sier jeg det Sutter også sier i nyeste WTFSutter.

Merkelig spørsmål han får. Masturbation and mayonnaise, haha.

Lenke til kommentar

Tenk over det. Sutter er gamer selv, og vet hva som er bra, og hva som ikke er det. Tror ikke han vil gi ut noe dårlig SoA spill, mtp på at han flere ganger har kommentert hvor dårlig The Shield spillet var. Er positiv til jeg har grunn til å være noe annet.

Beste hadde vært om det var Rockstar han hadde vært i samtaler med. Er så og si alltid kvalitet der i gården.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...