Filmvenn Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 5, 12, eller 19 september . Som alltids, nærmest. Det blir ikke noe før uansett. Det blir en av disse dagene sesong 5 har premiere. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg som trudde det skulle komme nå rett rundt hjørnet, skuffet!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva får deg i allverden til å tro at de kan produsere noe så raskt og for å sende utenfor sitt mønster? Serien har alltid blitt sendt i september, og det kommer den alltid til å gjøre så bra den gjør det. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg håper virkelig de begrenser seg på antall sesonger og ikke faller i samme felle som veldig mange andre serier som starter kjempebra. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) For jeg er akuratt ferdig med og se alle sesongene for en uke siden, så viste ikke hviken periode dem pleide og sende i. Og svare på det første spm er ønske tenking fra min side Endret 24. februar 2012 av Myrstad Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Jeg håper virkelig de begrenser seg på antall sesonger og ikke faller i samme felle som veldig mange andre serier som starter kjempebra. Det blir ikke noe mer enn maks 9 sesonger totalt. Serien er fornyet for sesong 5 og 6, med en sterk mulighet for en syvende. Sutter har hatt planer om 7-8. Og sier nok et stop der. Etter så og så mange år blir de fleste dramaproduksjoner for dyre til å holde på i lengden. Dette var grunnen til House avsluttes i vår, og 24 ble avsluttet fordi kostnadene ble for mye. Det også tiltross for at både 24 og House gjorde det greit til bra i seertallene. Endret 24. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Pm1l49S7RhA&feature=uploademail Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Noe av det rareste jeg har sett på lenge. http://www.youtube.com/watch?v=wOTTn09DRkI&feature=youtube_gdata_player 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 + Lizzy Caplan. That is going to be one weird movie. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Perlman ser jo naturlig nok helt anderledes ut, men synes også Hunnam er veldig anderledes. Bare han fjerna skjegget er han en helt annen person. Ser mye yngre og så mer forsiktig ut. Ser forresten på Twitter nå at det kommer 8 nye karakterer til første episode av sesong 5. Høres mange ut, men med tanke på hvordan SAMCRO har blitt tynna ut trenger vi noen nye bikere. Endret 12. mars 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Perlman ser jo naturlig nok helt anderledes ut, men synes også Hunnam er veldig anderledes. Bare han fjerna skjegget er han en helt annen person. Ser mye yngre og så mer forsiktig ut. God skuespiller vettu. Men ja, enig i det. Ligner veldig på seg selv i Undeclared. Og det var i 2001. Synes det er jævlig tøft av Perlman å gå fra outlaw biker til en transe i Eddie Izzard stil. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Sutter skrev tidligere at det kommer nye bikere, men ikke om de var SAMCRO. Ville nok tro at de trenger ihvertfall en ny karakter i SAMCRO de kan etablere litt med Miles, Piney og Kozik borte. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Fra en av favorittscenene mine på hele serien: http://www.youtube.com/watch?v=dtLUtcmJk0Q Endret 20. mars 2012 av Jefe Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) http://www.gq.com/en...new-season.html You may have already picked up on this already, but I'm a guy who has problems with moderation. All or nothing. Binge and purge. Kill or be killed. Gray is not a color I wear well. I should be dead. I know that. I should not be successful. I know that too. My daily existence is a toss of the coin—one side, fear, the other side, gratitude. I flip that coin all fucking daylong. As a result, I navigate through the world with the excitement and determination of a child. That's why I'm an artist. I'd die without an outlet for expression. Unfortunately, more often than not, that childlike energy is the maturity level I bring to many circumstances. More on this as we get to know each other better. This is Gentlemen's Quarterly, so I'm not gonna let you fuck me on the first date. Haha. Kurt Sutter er så genial og lite pinglete i uttalelsene sin. Endret 23. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Fra en av favorittscenene mine på hele serien: Jeg husker den sangen, men hvilken scene er den ifra, igjen? Scratch that, det var jo bare å google det. Nevermind. Endret 23. mars 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 De første nye skuespillerne er annonsert til den kommende sesongen. Mer info her. Jimmy Smits (Dexter, NYPD Blue, Cane, The West Wing o.s.v.) Chuck Zito (Oz) Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Har sansen for Jimmy Smith. Blir spennende å se han i en annen type setting enn hva man er vant til også.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Liker han selv. Blir uvandt å se han i ordentlig skurke-rolle, og uten dress. Føler jeg har sett han i dress/pen-skjorte overalt utenom Star Wars. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Anbefaler alle som har 26 minutter til overs, og se dette intervjuet med Charlie Hunnam. Intervjuet under filmingen av The Ledge hvor han spilte sammen med bla Liv Tyler. Sier blant annet at han mener filmindustrien er i en fryktelig tilstand på det kreative plan for tiden, med drøssevis av remakes og filmer med inspirasjon fra tegneserier. Kan være greit og nevne at han takket nei til rollen som Thor. Noe jeg er glad for at han gjorde. http://www.youtube.com/watch?v=WltRL0EjVF4 Endret 11. april 2012 av Jefe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Synes det er vanskelig å se videoer av Charlie Hunnam anno 2012 pga den utrolig rare aksenten hans. + at jeg ikke ser noe video eller link i posten din. Endret 11. april 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå