Entity extraction Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Kurt Sutter skriver på twitter at han har signert avtale med 3 år til med SoA. Er vel ikke garantert 3 sesonger til, men han er i alle fall med hvis FX ønsker. Hvis jeg har forstått det riktig? edit: damn, du er rask Korrekt. Men uansett med tanke på den suksessen sesong 4 har hatt i seertallene, bedre enn tidligere så vil FX holde på serien. Den kommer til å ligge trolig nok på de samme lignende seertallene neste år og, ihvertfall like bra som de tidligere sesongene så det er uansett bra nok. Ganske sikker på at jeg så Sutter si at han hadde materiale til 7 eller 8 sesonger i en eller annen WTF Sutter episode. Omtrent som "The shield" med andre ord. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ja det er sant, vi snakket om det noen par sider eller 10 bak i tråden. Han har for all del vist at han kan kan lage nok materiale til dette allerede synes jeg. Det handler mer om å perfeksjonere det litt mer. Han har allerede klart å etablert at Sons har rekke chapters o.s.v. Mye som kan utspille seg uten å lage noe flashbacks eller noe som Sutter hater og ikke vil ha på serien. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Will introduce several new MC members this season. Very surprising guest stars. - Sutterink (Kurt Sutter) Endret 2. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 @sutterink kurt sutter yes, @joelmchale & @louieck will play a depressive druglord & a hyper triggerman who take over charming's novelty condom & erotic bong trade Interessant. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ser ikke heeelt for meg Joel McHale i SoA, kan bli interessant Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Enig, McHale er ikke akkurat den personen jeg ser for meg i en serie som SoA, men jeg mener han er en god skuespiller, så dette kan bli gøy å se hvordan han tilpasser seg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ehh, det var en spøk fra Sutter sin side. "Novelty condom & erotic bong trade" burde ringe noen "bjeller". Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Haha, det virket litt rart, ja. Vel vel, de to karene hadde vel kanskje ikke passet inn i SoA, uansett... Lenke til kommentar
empetre Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Oh, haha. Leste ikke hele setningen gitt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Beskrivelse av de 4 nye store karakterene i sesong 5: Right now we have four new major characters for season 5. One is Damon Pope, who's daughter Tig killed at the end of season 4. The other three characters... well, I'll tell you this much. One wears a patch we've never seen. One is hard, curvy and very sexy. One packs a platinum .45 with a walrus tusk handle, he's incredibly dangerous, but really, he just wants to be loved. Vague enough? Lenke til kommentar
Suic Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Da var siste episode sett.. Gleder meg til neste sesong! 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Sons of Anarchy Norway So sad. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Sons of Anarchy Norway So sad. Det er nå din mening det da. Syntes det blei drit tøft jeg 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Selvfølgelig er det egen mening. Hadde du forventet at alle har samme mening som deg på et diskusjonforum? Ja, og noen synes det er "drit tøft" med rosa Bjørn Borg-boksere kjøpt i syden også. Å blande inn Norge i Sons of Anarchy blir bare latterlig, det grenser til mer misbruk enn hedring. Jeg synes folk heller burde kjøpe klær som er laget av FX og sine leverandører, enn gå å kjøpe piratkopiert eller noen svake tekstiler fra en nettbutikk du finner i adsa på Facebook. Jeg sier heller kjøp dere noe som faktisk støtter serien som hva jeg, Jefe og flere har gjort. Eller i det minste noe som gir penger tilbake til de artistene/kunstnere som har gjort denne fine serien. Endret 22. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hvis du liker det selv så er det ingen problem. Du skal selvsagt få lov til å gå med det du vil. Jeg synes bare det ser "noe" billig ut. Kjøp gjerne noe fra FXshopen ja. De har noen som ligner veldig på de som brukes på serien. Trykket bak er også ekte så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det var jo ikke måte på til spinoff produkter de hadde på fxshop heller Hvem kjøper en bordlampe med SOA motiv ? hehe Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Det er ikke spinnoff-produkter. Det er offisielt merch. Noe av det andre er annet som faktisk er på serien (som champion-genserne som vi ser både Clay og Jax bruke på serien). Hvem som kjøper bordlampe derifra er vel noen siden produktet faktisk er der. Endret 23. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Selvfølgelig er det spinoff produkter av serien. Serien er hovedproduktet, resten er spinoff , for å fronte hovedproduktet "Spin-off, også kalt spin-off-effekt eller spin-off-produkt, er en bieffekt eller et biprodukt som har oppstått som et tilleggsresultat av et arbeid eller en virksomhet, og som er forskjellig fra dette. Slike sideresultater og -effekter kan for eksempel være nye metoder og tekniske løsninger som igjen fører til nye, forbedrede produkter. Spinn-off-produkter kan også være salgsartikler som lages i tilknytning til en annen vare eller virksomhet, gjerne et underholdningsprodukt som en forventer skal gjøre suksess. Slike kommersielle spin-off-produkter utnytter populariteten ved det opprinnelige produktet, men gjør det også enda mer synlig og fungerer dermed som selvforsterkende promovering. Kommersielle spin-off-produkter kan for eksempel være gjenstander og klær dekorert med kjente film- eller tegneseriefigurer, men det kan også være nye TV-, bok- eller tegneserier som har oppstått på grunnlag av populære figurer i andre filmer og fortellinger" Skal bestille meg en SOA genser og samcro tshirt neste lønn Endret 23. februar 2012 av Lumpness Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Sier du det på den måten ja. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som vet når sesong 5 har premiere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå