Hotel Papa Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Må si The Shield var litt "meh".. Den hadde sine høydepunkter, men jeg hadde forventet litt mer av slutten. Men absolutt en serie jeg er glad jeg har sett. Next up er Justified, håper det leverer litt mer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Jeg er sterkt uenig. Det var en bra slutt som store deler av kritikerene har nevnt også. Sesongen før kanskje er jeg litt enig var kanskje litt svak, men ikke siste sesongen. Veldig mye på grunn av Walton Goggins og Michael Chiklis, spesielt Goggins sin Shane var bra. Slutten på serien var også veldig bra regissert, og var en god slutt for en serie som The Shield. Goggins er fantatisk like så i Justified. Sesong 1 er grei-bra, og sesong 2 var så og si ganske bra. Fordi det var noe av det beste på TV i fjor. Endte på en syvendeplass i Metacritic sitt sammendrag av alle topp 10-listene til TV-kritikerne i 2011. Endret 7. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Shane spilte utrolig bra, syns de fleste skuespillerne gjorde en veldig god jobb. Corrine ble litt slitsom de siste episodene, imo. Vet ikke helt jeg, det er jo ikke en dårlig serie, og jeg skjønner jo hvorfor de valgte å avslutte den slik. Vic "vant" men mistet absolutt alt annet.. Men jeg syns det hadde vært fett hvis Vic og Ronnie levde resten av sitt liv på en geitegård et sted i Mexico, eller ble drug lords nede i Colombia. --- Jeg skal nok skru forventningene litt ned til Justified, håper da ikke det feiler meg noe Endret 7. januar 2012 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Du spoila serien der. Bruk spoilertags når du avslører handling såpass detaljert. Justified er ikke så bra i første sesong som jeg sier, men virkelig sesong 2 er goodshit. Og hvis du mener at SoA er bra, og ikke liker Justified synes jeg det bare er noe merkelig. Endret 7. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Fikk en plain SoA hoodie i posten i dag. Str Large og den satt perfekt. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ala den Jax går en del med? Som du kjøpte på FX-shopen? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Stemmer det. Ja, han har brukt den en del. Champion Fleece Hoodie heter den vel. Tok den i Navy Blue. Mye av anmeldelsene på hettegensere på FX-shopen er negative og de sier at produktene er av dårlig kvalitet, og de som brukes i serien er bedre. Denne virker derimot å være av samme kvalitet som på serien da Champion er et eget merke som selger utenom SOA også. http://shop.fxnetworks.com/champion-fleece-hooded-sweatshirt/detail.php?p=362156&v=fx_t-shirts-and-clothing_hoodies Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hmm. Fikk en bonus ifra jobben nylig, så jeg slår til med en bestilling jeg og på en svart av de. Kjøpte en svart hettegenser i 2009 eller 2010 fra shoppen, den er fin fremdeles og har ikke noe negativt å si om den. Dog-tags`ene er også greie, ikke perfekte men gode for prisen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Noen som har prøvd t-shirtene som de selger der? De med Samcro? Ser på amneldelsene at de ikke virker gode, men ser kule ut. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Tror det kommer litt an på hvilken t-shirt. Denne har jeg lyst på. Tror jeg også kommer til å kjøpe den samme hoodie'n igjen bare i sort. 24 USD for en hettegenser er ganske billig. Den siste jeg kjøpte her i Norge kostet 3 ganger så mye. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Er denne her jeg tenker på: http://shop.fxnetworks.com/detail.php?p=180764&icid=mybuys&green=E3C73E3C-3119-50A2-BE88-7D37B6688865#detailTabs Er vel den samme som du viste, bare i en annen farge. Bruker vanligvis large, så bør vel ta å bestille xl da. Koster uansett ikke så mye at det går noe om det ikke passer. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Du spoila serien der. Bruk spoilertags når du avslører handling såpass detaljert. Justified er ikke så bra i første sesong som jeg sier, men virkelig sesong 2 er goodshit. Og hvis du mener at SoA er bra, og ikke liker Justified synes jeg det bare er noe merkelig. Spoiler å avsløre at Shane er i live i sesong 7 og. Der jeg er i sesong 6 nå truer Vic med å drepe Shane neste gang de møtes. Nå vet jeg jo at det ikke kommer til å skje Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Fikk champion-genseren fra FX-shopen i dag. Passa fint, utrolig digg og var ekte vare (ikke at jeg tvila). En av de beste kjøpene av klær på en god stund på nettet. Totalen ble 330, for alt inkl. frakt. Måtte ikke betale noe ekstra, eller gå på postkontoret. Kom rett i postkassa. Endret 27. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Godt at den passa. 330,- for en god kvalitets hoodie er faktisk billig. Ikke blir det toll heller siden den ligger under 200 kr. Et tips om man skal bestille for over 200 kr i varer. Huk av taggen der du får det tilsendt i en gave eske. Jeg slapp toll den gangen jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 sutterink kurt sutter closed my deal for 3 more years on SOA. no headlines, no pushed schedule, no stealing from paul. thank you FX and 20th for your generosity. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Kurt Sutter skriver på twitter at han har signert avtale med 3 år til med SoA. Er vel ikke garantert 3 sesonger til, men han er i alle fall med hvis FX ønsker. Hvis jeg har forstått det riktig? edit: damn, du er rask Endret 28. januar 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Korrekt. Men uansett med tanke på den suksessen sesong 4 har hatt i seertallene, bedre enn tidligere så vil FX holde på serien. Den kommer til å ligge trolig nok på de samme lignende seertallene neste år og, ihvertfall like bra som de tidligere sesongene så det er uansett bra nok. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Tror jeg skal se igjennom hele SoA igjen om ikke så lenge. Gjort det en 3 ganger allerede (ses 1-3 riktignok). Så ses 4 må sees på nytt snart i hvert fall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Tror jeg ikke gjør det i år. Kanskje bare sesong 4 noe før sesong 5 starter. Allerede gjort det med Justified før sesong 3 starta, får litt utbytte av å friske opp serier som har så "lang" tid mellom hver sesong. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Noen som vet når S4 blir sluppet på dvd her til lands? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå