Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er sterkt uenig. Det var en bra slutt som store deler av kritikerene har nevnt også. Sesongen før kanskje er jeg litt enig var kanskje litt svak, men ikke siste sesongen. Veldig mye på grunn av Walton Goggins og Michael Chiklis, spesielt Goggins sin Shane var bra. Slutten på serien var også veldig bra regissert, og var en god slutt for en serie som The Shield.

Goggins er fantatisk like så i Justified. Sesong 1 er grei-bra, og sesong 2 var så og si ganske bra. Fordi det var noe av det beste på TV i fjor. Endte på en syvendeplass i Metacritic sitt sammendrag av alle topp 10-listene til TV-kritikerne i 2011.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Shane spilte utrolig bra, syns de fleste skuespillerne gjorde en veldig god jobb. Corrine ble litt slitsom de siste episodene, imo.

Vet ikke helt jeg, det er jo ikke en dårlig serie, og jeg skjønner jo hvorfor de valgte å avslutte den slik.

Vic "vant" men mistet absolutt alt annet..

Men jeg syns det hadde vært fett hvis Vic og Ronnie levde resten av sitt liv på en geitegård et sted i Mexico, eller ble drug lords nede i Colombia.

---

Jeg skal nok skru forventningene litt ned til Justified, håper da ikke det feiler meg noe harhar.gif

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar

Du spoila serien der. Bruk spoilertags når du avslører handling såpass detaljert.

Justified er ikke så bra i første sesong som jeg sier, men virkelig sesong 2 er goodshit. Og hvis du mener at SoA er bra, og ikke liker Justified synes jeg det bare er noe merkelig.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Stemmer det. Ja, han har brukt den en del. Champion Fleece Hoodie heter den vel. Tok den i Navy Blue. Mye av anmeldelsene på hettegensere på FX-shopen er negative og de sier at produktene er av dårlig kvalitet, og de som brukes i serien er bedre. Denne virker derimot å være av samme kvalitet som på serien da Champion er et eget merke som selger utenom SOA også.

http://shop.fxnetworks.com/champion-fleece-hooded-sweatshirt/detail.php?p=362156&v=fx_t-shirts-and-clothing_hoodies

Lenke til kommentar

Hmm. Fikk en bonus ifra jobben nylig, så jeg slår til med en bestilling jeg og på en svart av de. Kjøpte en svart hettegenser i 2009 eller 2010 fra shoppen, den er fin fremdeles og har ikke noe negativt å si om den. Dog-tags`ene er også greie, ikke perfekte men gode for prisen.

Lenke til kommentar

Du spoila serien der. Bruk spoilertags når du avslører handling såpass detaljert.

Justified er ikke så bra i første sesong som jeg sier, men virkelig sesong 2 er goodshit. Og hvis du mener at SoA er bra, og ikke liker Justified synes jeg det bare er noe merkelig.

Spoiler å avsløre at Shane er i live i sesong 7 og.

Der jeg er i sesong 6 nå truer Vic med å drepe Shane neste gang de møtes. Nå vet jeg jo at det ikke kommer til å skje :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk champion-genseren fra FX-shopen i dag. Passa fint, utrolig digg og var ekte vare (ikke at jeg tvila). En av de beste kjøpene av klær på en god stund på nettet.

Totalen ble 330, for alt inkl. frakt. Måtte ikke betale noe ekstra, eller gå på postkontoret. Kom rett i postkassa.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Godt at den passa. 330,- for en god kvalitets hoodie er faktisk billig. Ikke blir det toll heller siden den ligger under 200 kr. Et tips om man skal bestille for over 200 kr i varer. Huk av taggen der du får det tilsendt i en gave eske. Jeg slapp toll den gangen jeg gjorde det.

Lenke til kommentar

Kurt Sutter skriver på twitter at han har signert avtale med 3 år til med SoA. Er vel ikke garantert 3 sesonger til, men han er i alle fall med hvis FX ønsker. Hvis jeg har forstått det riktig?

edit: damn, du er rask

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Korrekt. Men uansett med tanke på den suksessen sesong 4 har hatt i seertallene, bedre enn tidligere så vil FX holde på serien. Den kommer til å ligge trolig nok på de samme lignende seertallene neste år og, ihvertfall like bra som de tidligere sesongene så det er uansett bra nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...