empetre Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Aha, var det The Shield han snakka om, ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Vurderer sterkt å slå til på den vesten som ligger på Ebay atm, men finnes det ikke noen måte å finne ut størrelse på? Eller er de bare i en størrelse? (Er en realtivt stor kar, så blir jævla kjipt om jeg bestiller den for ca 1000 spenn utennom toll også passer den ikke) http://shop.fxnetworks.com/joes-soa-vest/detail.php?p=361986&v=fx_shows_sons-of-anarchy_seen-on-sons-of-anarchy_characters_soa-merchandise Er ikke sikker at det vil hjelpe med den prisen da. Endret 14. desember 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qOL21-f5z3U 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 HAHA, Stilig Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ingen som likte den når jeg posta den i serieprat-tråden, så mange SoA-hatere her. (Neida) Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 En av de beste seriene i verden for tiden er SOA, jeg har aldri blitt så involvert og følelsesmessig berørt av en serie før. gleder meg noe helt vilt til sesong 5 neste år engang 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 For en slutt på sesongen, The House Of The Rising Sun passet perfekt i slutten. For en sesong avslutning, absolutt herlig! Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Skal begynne og se SOA igjen, fra begynnelsen. Har sett en del episoder på Zebra, men det blir ikke det samme viss jeg begynner midt i en sesong. SOA er den beste serien jeg har sett, siden Sopranos. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hah, genialt at Alvarez også spiller i The Shield. Er det egentlig en tråd for The Shields her? Fant bare en gammel en fra 2009. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ikke noe annet enn det nei. Tror ikke The Shield er så populært her på forumet, siden Justified er heller ikke så populært virker det som. Har du noe spørsmål så er det bare å sende PM til meg eller skrive det i den andre tråden. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Elsker Justified! Fulgt med helt siden premieren. Warning all Sons. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Er jo bare dum hvis du går med en SOA-"cut" ute i offentligheten. Blir kanskje litt mye. Btw, så forresten en med SOA-hettegenser for noen uker siden, var faktisk ganske kul. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Hadde jeg kjøpt en cut, så hadde det utelukkende vært for å ha den på veggen.. Edit: Justified fett? Damn you people, I want my social life back Endret 23. desember 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Da har jeg gjort min plikt. Sett alle 4 sesongene. Så da venter den lange ventetiden... Sons of Anarchy går nok inn på topp 5 lista mi, det samme gjør Jax. Chibs også en personlig favoritt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Chibs er en favoritt, mest på grunn av aksenten. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Tig kommer ganske høyt på lista mi Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hadde vært gøy å se Vic mackey i SOA ;> Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Justified er jo the shit. Walton Goggins ifra The Shield er jo fantastisk i serien. Men skal sies også at sesong 2 er egentlig betraktelig bedre, og den er den som har gjort at serien fikk så mye Emmy-nominasjoner for skuespillerne som i sesong 2 har 4 spesielt gode skuespiller i mye av fokusen. Litt blanding av Deadwood med miks av SoA og The Shield. Skuespilleren som spiller AUSA Lincoln Potter (Ray McKinnon) har en liten rolle i en episode i første sesongen. Og er litt ugjenkjennelig ifra hans utseende på SoA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå