Bobbylove Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 FANTASTISK!! Men Opie da, er den kuleste karakteren for meg utenom Jax! Altid drømt om de som dream team, det må skje. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 http://insidetv.ew.com/2011/12/07/sons-of-anarchy-season-4-finale-kurt-sutter/ Worth a read. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Elsket den slutten selv. Jax sa jo tidligere at han ikke ville ende opp som faren sin, men han har jo nesten blitt det. Pluss vi fikk speilbildet. Litt glad at sesongen avslutta på den måten. Hadde irritert meg på å vente på fortsettelsen med ny sesong hvis slutten var noe ala sesong 2. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 For en sterk episode! Så absolutt ikke twisten med Romeo & Co komme. Jeg må si jeg er glad sesongen avsluttet slik som den gjorde, vet ikke helt om jeg hadde klart en åpen slutt. Utrolig bra skuespill av alle sammen, og siste scenen hvor Tara og Gemma stirrer hverandre til døde, utrolig bra! Genialt gjort av Potter! "I just don't like you" Er The Shield verdt å titte på? Merker jeg har en travel juleferie i vente, med så mange bra serier man skal få sett. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som vet hvor man kan bestille SoA vest? Leiter rundt på webshopen deres men finner den ikke der. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, The Shield er verdt tiden. Det er tross alt storesøsteren til SoA. Det er også en rekke skuespillere på SoA på The Shield. Uten The Shield hadde det trolig ikke hvert noe Sons of Anarchy heller. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Sweetnes! Er det samme lengde på episodene som på SoA? Hadde vært fett med en cut til å ha hengende på veggen.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som vet hvor man kan bestille SoA vest? Leiter rundt på webshopen deres men finner den ikke der. Ebay min gode mann. Blant annet kjøpt de solbrillene Jax bruker der. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fant cuts der igår ja, håpte bare man kunne få kjøpt det fra en annen kilde. Har dårlig erfaring med Ebay og lignende sider, plus prisen virka relativt stiv. Cuten jeg fant lå på ca 180 dollar. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Solbrillene som Jax bruker kan også kjøpes på FX-shopen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Vurderer sterkt å slå til på den vesten som ligger på Ebay atm, men finnes det ikke noen måte å finne ut størrelse på? Eller er de bare i en størrelse? (Er en realtivt stor kar, så blir jævla kjipt om jeg bestiller den for ca 1000 spenn utennom toll også passer den ikke) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Virker som at det kun var én vest som lå ute. Hvis det er denne du så på: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=Sons+of+anarchy+vest&_sacat=See-All-Categories Så var det dette du fikk: Hi. What sizes do you have for this SOA vest?militarypatch : Listing is for the patch set, no jacket nor vest. thanks for looking Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Så det, så vesten ligger ikke ute på Ebay atm. Får kikke innom avogtil og plukke den opp når den dukker opp. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg kunne finne på å kjøpe denne: http://www.ebay.com/itm/KIM-COATES-TIG-SIGNED-SONS-ANARCHY-HAT-SOA-/370564990741?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5647650715 Syns han ikke sender ut av landet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Solbrillene som Jax bruker kan også kjøpes på FX-shopen. Jepp, hadde kjøpt der om de hadde fått dem inn når jeg var på utkikk. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er det disse Jax bruker? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jepp. Må bare nevnes at de som er i bruk på serien er av bedre kvalitet enn de der da. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ja, The Shield er verdt tiden. Det er tross alt storesøsteren til SoA. Det er også en rekke skuespillere på SoA på The Shield. Uten The Shield hadde det trolig ikke hvert noe Sons of Anarchy heller. Tar det seg opp etter første sesong eller? Ser jo at det er litt Kurt Sutter over humoren Lenke til kommentar
empetre Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tar seg opp mer og mer etter hver sesong Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tar det seg opp etter første sesong eller? Ser jo at det er litt Kurt Sutter over humoren Den har allerede en ganske så bokstavelig pangstart. Sons of Anarchy hadde ikke akkurat noe gyllen første sesong heller. Men sesong 2 er litt bedre enn første på The Shield synes jeg. Sesong 4 er nesten den beste før siste sesong. 15minutters promoepisode mellom sesong 4 og 5 som også burde sees. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå