Hotel Papa Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fy flate for en episode! Den avslutningen her topper avslutningen av sesong 3, det er jeg sikker på! Satt å jubla og hoppa i sofaen da crewet henta inn Tig og de klarte å skjære av niners gjengen. Helt rå episode Hva tror dere om neste episode? Blir det en åpen slutt? Sitter igjen med så mange spørsmål nå. Hvordan går møtet med IRA? Er hitten på Tara fortsatt gjeldende? Vil Romeo utføre den? Hva skjer med Tara og Gemma? Niners og SAMCRO? Vi blir virkelig satt på pinebenken, en HEL uke til neste episode. Hvor mange sesonger er det de har signa opp for igjen? 6? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Beste TV-serien evah. Period. De er "signet" for en sesong til, men får Sutter det som han vil blir det 7. Elsker Tara og Gemma. De to beste kvinnelige karakterene jeg har sett. Totalt det motsatte av feks kvinnelige karakter på The Walking Dead der alle er jævlig irriterende. Charlie Hunnam som en av mine favorittskuepillere er nok en gang glimrende. Deilig å få litt Tiggy-scener igjen. Kim Coates er også herlig! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Mente jeg leste at de planla å kjøre på med 6-8 sesonger, sikkert bare jeg som forveksler det med en annen serie. Men ja, helt enig! Utrolig bra spilt av damene, tiggy og Jax! Men det må jo skje noe neste episode, det virker litt for lett om Jax bare kan stikke av med dama og kidsa. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Tipper vi får en liten tvist, men en relativt åpen slutt. Kurt Sutter skrev på Twitter akkurat når S4 var wrapped at "Charlie nailed it" eller noe sånt. Bra blir det uansett. KS har et ønske eller en visjon på hvor langt serien skal gå, og det jeg har hørt er at det er snakk om syv sesonger. Tar i mot tre til med åpne armer. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er tilfeldigvis ingen som har playlista til sangene de bruker denne sesongen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 http://www.fxnetwork.com/shows/originals/soa/episode.php Sangen som ble brukt da Tig angrep Leroy var Crimson & Clover av Tommy James & The Shondells http://www.youtube.com/watch?v=GpGEeneO-t0 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvis det blir 7 sesonger med SOA tror jeg jaggu det kan bli min all time favoritt! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Class. http://www.youtube.com/watch?v=NaWG9koUY74 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Herlig musikk. Noen som la merke til at Tara spurte en del om de "elsket" henne? Tror dere det ligger noe bak det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Tenkte på det jeg også. Det må ligge noe bak der, er helt sikker. Men hva har jeg ikke peiling på. Forresten - satt med tidenes glis i den scenen der Tig stikker av fra Leroy og gjengen, og plutselig dukker Jackson og gutta opp. Konge! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Logger inn på twitter nå, og første jeg ser en retweet av en tweet fra Hart Hanson (skaperen av Bones, og The Finder). Are you aware that it's the Sons of Anarchy season finale tonight? Are you aware of how great this show is? Are you going to watch? Hm? Åyes, pysched til sesongfinalen i morgen (i dag i statene, etter 4-ish for oss på ninjapirater). Tweet fra Damon Lindelof (en av skaperene av Lost for de som ikke kjenner igjen navnet). SONS OF ANARCHY finale is TONIGHT! Watch it or I will tell @sutterink that you didn't. Trust me, you won't like him when he's angry. (Lindelof har fridd tidligere til serien, og har prøvd å dukke opp i en cameorolle slik han gjorde på House i Sons of Anarchy ifølge Sutter.) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg gleder meg så vanvittig. Tror det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til en sesongfinale! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Liten heads up så ble det første soundtrack-albumet til Sons of Anarchy utgitt for noen uker tilbake. Den innholder House of The Rising Sun-utgaven som blir brukt i sesongfinalen i natt. Disse kan høres hos Rolling Stone. Tidligere har det blitt utgitt bare EP`er av musikken på serien, som er lagd for serien. Nå kommer utvalgt musikk fra sesong 1 til sesong 4 på et album. Med Battleme sin awsome cover av "Hey Hey, My My" fra Neil Young, CCR/John Fogerty-coverene, "What a Wonderful World" coveren av Allison Mosshart (The Kills/The Dead Weather) til serien, Katey Segal & Co som coverer Leonards Cohen "Bird of The Wire" og mye mer. Mer info. Fy faen, Katey Segal er nydelig på coveren av Bird on the Wire. Endret 6. desember 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 ^ Da ligger det en bestilling hos platekompaniet. Første CDen jeg kjøper siden Wasting Lights tidligere i år, blir nok en følgesvenn i noen uker framover. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Supre nyheter Mahavishnu. Den CD'en skal kjøpes inn. Vært hekta på Gimme Shelter versjonen deres helt siden jeg så sesongfinalen i sesong 2. Litt synd at ikke I'm Eighteen er med på plata. Alice Cooper låta de hadde når de brente av club tatoveringa på et tidligere medlem. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er en original, det har de ikke lov til å bruke/koster mer for en plateutgivelse. Alle låtene på skiva er bare låter lagd/coveret for serien. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 I'm Eighteen versjonen de brukte var jo coveret slik alle låtene på samlealbumet er. Scott Shriner og The Forest Rangers om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Twisten med Clay minte meg en hel del om The Shield og Shane Wendrell/Vic Mackey-plottet på slutten av serien. Skuespillere (som tidligere nevnt) deler serien. For å ikke nevne at Juice satt å så på serien i cella si. Første gang David Rees Snell og Benito Martinez var sammen på serien for første gang (de var begge to med alle årene av The Shield). Generelt sett litt slapp del 2 av sesongfinalen, men slapp og bra. Fordi den mappet ut en hel del allerede nå om sesong 5 istedenfor å avslutte nervepirrende som jeg hater når en serie bare sendes 13-14 uker av året, eller mindre. Liker at Rockmund Dunbar, Danny Trejo, og Benito Martinez vil forsette. En liten mulighet for at Ray McKinnon (Lincoln Potter) forsetter på serien. I sesong 5 blir samtidig som fortsettelsen på Clay/Jax og klubben generelt. Den store fienden i sesong 5 blir nok denne "major playeren" fra Oakland. En svart skuespiller i rollen garantert, men hvem? Par som kanskje kan ende opp med rollen. Forest Whitaker (Tidligere vært på The Shield) Jeffrey Wright (Dukker opp på House denne sesongen) Andre Braugher (God skuespiller, ville elsket å sett han som badguy) Terrence Howard (Var med på Law And Order: Los Angeles tidligere i år) Chi McBride (Hadde likt dette, selv om jeg ikke synes han passer til serien så akkurat mye) Blair Underwood Bill Duke Eamonn Walker (fuck yeah) Ernie Hudson Mulighet, men håper/synes ikke det: Billy Dee Williams Mos Def Laurence Fishburne (Lite tvilende, men en mulighet om FX vil betale nok) Dennis Haysbert (å se han i skurkrolle, hmm) Keith David Kanskje de også kunne fått inn CCH Pounder som kona? Og kanskje Larenz Tate, Leon eller Jamie Hector som sønnen, og søstra til hun som Tig drepte? Hadde også likt at Adam Arkin (Zoebelle) skulle kommet tilbake, men det ville nok bare vært for å drepe han. Men kunnet godt se han også alliere seg med en stor fiende av SAMCRO/SoA. Syv sesonger begynner også bli totalt-summen av hvor mange sesonger vi totalt vil få av serien. Den gjør det riktignok bra, men slike store serier som SoA er nå blitt kan bli dyre i lengden. Etter sånn 7-8 sesonger er det heller også liten profit i å forsette (om det så blir noe). Eksempelvis som 24 av andre store dramaer. Ja, dette er kabel-tv men ting er heller ikke billig der heller. Endret 7. desember 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Woah. Dette var følelsesladet. Utrolig hvor mye soundtracket egentlig har å si for totalopplevelsen. Enormt merkbart i SoA i hvert fall. Blir hardt å vente til neste sesong. Charlie har jobbet med Terrence Howard tidligere i år faktisk. I filmen The Ledge for å være presis. Liker fyren, men klarer ikke å se for meg han som badguy i denne serien. Det trenger ikke være en negativ ting, selv om jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Likte godt denne sesong avslutningen jeg. Som andre vel nevnte så legger den fine føringer for neste sesong. Episoden var verdig og full av symbolikk. (Juice så vel på the shield på cella) og selfølgelig siste bildet...magisk for meg i det minste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå