Hotel Papa Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Røsk meg baklengs inn i fuglekassa, for en insane episode! Gemma og Tara er helt fantastiske. Dette er seriøst en av de beste episodene, den ligger ihvertfall ganske tett opp under sesongavslutning av S3. Tror dere virkelig Clay ryker i S3? Og montro hva han har sagt til Gemma etter han var ferdig med hun. På et tidspunkt trodde jeg han hadde kverka hu, men siden han lot hun leve, så vet jo Clay at hans dager snart er over. Det er jo bare et spørsmål om tid. Er det rart i de sier at S4 får en blodig avslutning? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fy f*** SoA er serien jeg hater at jeg elsker, for den er så frustrerende mørk, trist og deprimerende til tider at jeg skulle ønske jeg kunne slippe å se på. Dette må ha vært en av de feteste episodene hittil i serien, satt med vondt i magen gjennom hele episoden. Rynket litt på nesa når Jax og Tara plutselig hadde det så familiekoselig i bilen, det skurra litt, men resten av episoden satt jeg på nåler... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fy faen for en episode, sitter nesten igjen uten ord. Ganske sikker på at Clay ryker nå, spørsmålet er bare hva som skjer med alle andre, alt er jo åpent. Gemma er forøvrig den beste karakteren som er på TV nå, skikkelig opp og ned forhold til hun, enten er hun helt elsk eller helt hat. Gruer meg til å se de neste episodene nå for vis det skal følge SoA stil så kommer nok veldig mye å gå til helvette, tipper Tara stikker ifra Jax endelig og at han klikker helt. Samcro er uansett aldri det samme igjen etter hendelsene i denne episoden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Mørk og jævlig har serien alltid vært, og det er det som gjør den elskbar. Sammen med mye av de andre serier også byr oss på med. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 "I've only seen guns like this in my wargames." http://www.youtube.com/watch?v=PPQY4rD4Mxk&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Kozik/Lem Skjer med dødsfallene til Kenny Johnson på TV og eksplosiver. Opie i neste episode tror jeg blir bra. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Glad vi har tre episoder igjen. Jævlig deilig skuespill fra Ryan Hurst og Ron Perlman i dagens episode. Synes faktisk litt synd på Clay. Selv om han fortjener det som kommer hans vei. Opie sin reaksjon når han så Piney var glimerende skuespill. Ikke minst var skytingen med RPG fett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Ja, alltid følt at det beste skuespillet kommer alltid fra enten Segal, Stiff og Hunnam. Men både Ryan Hurst og Ron Perlman har levert like bra et par ganger denne sesongen. Og jeg liker skuespillet til Theo Rossi. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=SJ_GKS9XeTc Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Best show evah. @sutterink kurt sutter So how fucked is it that the day I kill off Kenny so he can do his network show is the day the network show gets pulled. #ISHOULDRUNNBC Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Looks like neste episode blir bloody... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Da Tig leverte inn den greia på vesten, hva innebærer det? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Tig følte det ikke var verdt å følge Clay lengre. Derfor ga han inn Sgt at Arms-patchen til Clay. Kjip sesong for Kenny Johnson (Kozik), dobbel-arbeidsløs - Prime Suspect (kansellert), og SoA. Ene kansellert mandag, og karakteren hans skrives ut av en serie han har hatt birolle i flere sesonger av. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ikke cop-out nå Sutter... RIP Clay, for øyeblikket. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 pelsen på armene står rett til værs. Herregud for en episode!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Did see that coming Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Sa i oppladningen til sesong 4 at jeg trodde dette kom til å bli den beste sesongen så langt. Med to episoder igjen, så ser det ut til å være spot on. Herlige dialoger, og bra skuespill nok en gang. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Vel jeg og (alle andre?) har jo skjønt at det har jo ligget i kortene siden sesong 1. Men, at det faktisk skjedde er noe helt annet. Det er noe helt annet. Selv om jeg digger Ron Perlman så håper jeg at Clay virkelig daua. Så slik ut også, to skudd midt i brystet og to forskjellige steder. Når vi er inne på Clay så skulle jeg gjerne ønske å få vite hva denne Unholy Ones-patchen betyr. I sesong 1 med Happy så virket det som om den var til de som drepte for klubben, men dette er jo Men of Mayhem som Juice fikk denne sesongen av Clay. Neste sesong så burde vi få noen nye hovedkarakter til Charming. Med Piney, Kozik, Miles og nå kanskje Clay borte så blir det et tomrom som jeg håpes fylles med nye fjes på serien. FX kunne jo også ha kjørt til med å bruke John Hawkes i SoA. Han er "i stallen" et år til hvis de trenger han, ettersom piloten han skulle være med på kanalen ikke endte opp på serie. Noen andre forslag over folk jeg synes passer til enten skurkeroller eller "snille"-roller i serien er f. eks Mark Pellgrino, Donal Logue, Michael Raymond-James, Holt McCallany, og Eamonn Walker (ikke som en SoA). Et gjenlevende medlem av The First Nine hvis Clay dauer nå. Og det er Lenny "The Pimp" som soner livstid/dødstraff for å ha drept et par ATF-agenter. Episoden "Hands" er uten tvil årets beste episode av alle TV-serier jeg har sett i år. Breaking Bad sin "Crawl Space" på en god nummer 2. Endret 23. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Vel jeg og (alle andre?) har jo skjønt at det har jo ligget i kortene siden sesong 1. Men, at det faktisk skjedde er noe helt annet. Det er noe helt annet. Selv om jeg digger Ron Perlman så håper jeg at Clay virkelig daua. Så slik ut også, to skudd midt i brystet og to forskjellige steder. Når vi er inne på Clay så skulle jeg gjerne ønske å få vite hva denne Unholy Ones-patchen betyr. I sesong 1 med Happy så virket det som om den var til de som drepte for klubben, men dette er jo Men of Mayhem som Juice fikk denne sesongen av Clay. Neste sesong så burde vi få noen nye hovedkarakter til Charming. Med Piney, Kozik, Miles og nå kanskje Clay borte så blir det et tomrom som jeg håpes fylles med nye fjes på serien. FX kunne jo også ha kjørt til med å bruke John Hawkes i SoA. Han er "i stallen" et år til hvis de trenger han, ettersom piloten han skulle være med på kanalen ikke endte opp på serie. Noen andre forslag over folk jeg synes passer til enten skurkeroller eller "snille"-roller i serien er f. eks Mark Pellgrino, Donal Logue, Michael Raymond-James, Holt McCallany, og Eamonn Walker (ikke som en SoA). Et gjenlevende medlem av The First Nine hvis Clay dauer nå. Og det er Lenny "The Pimp" som soner livstid/dødstraff for å ha drept et par ATF-agenter. Episoden "Hands" er uten tvil årets beste episode av alle TV-serier jeg har sett i år. Breaking Bad sin "Crawl Space" på en god nummer 2. Har vi noen gang fått navnene på alle som var i "The First 9"? Clay, Piney, Jackson(faren), Lenny. Hvem var de siste 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå