Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, der hadde vi det igjen....

Charlie er fornøyd og viser at seriens femte sesong har fått grønt lys:

http://www.whosay.com/kurtsutter/photos/80971

Ahh, serieskaper Kurt Sutter er så bro mot Glenn Mazzara (The Walking Dead), som han jobbet med under The Shield.

congrats @GunnerGale and @glenmazzara for the RATINGS BEHEMOTH that is WALKING DEAD. amazing numbers! fucking zombies, who knew?
Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Nok en jævlig god ep, både velskrevet (som vanlig) og actionpreget. Fikk en klump i halsen på slutten der. Fryktet det igjennom hele episoden at Juice ville gjøre det, og så synd når det faktisk skjedde. De er ikke redd i å drepe karakterer av serien akkurat. Miles forrige uke og nå Juice. Forøvrig kult at Katey Sagal (Gemma) sang låta på slutten der. Bygger seg opp for hver uke akkurat som sesong 4 av Breaking Bad gjorde. Klimakset blir nok som vanlig sesongslutten.

Lenke til kommentar

Jeg vil at han skal overleve, men det er bedre om han dør. Plottet ville vært ikke fullt så bra hvis Sutter kjører en "cop-out" og Juice overlever. Elsket skuespillet til Theo Rossi i episoden, spesielt dialogen mellom han og Perlman (Clay).

Litt fint på en måte at han fikk "Men of Mayhem"-patchen også rett før han døde (hvis han døde). Dette er patchen medlemmer får for å drepe folk for klubbens beste.

Med Juice død sammen med Miles så er jo disse alliansene noe som kommer på banen igjen. Siden både Miles og Juice var for dop, og det forslaget var 2 stemmer over på "Ja for dop". Spennende å se hva som skjer med dette videre og.

Lenke til kommentar

Jepp, Juicey overlevde (heldigvis), men Piney fikk et shotgun hull i brystet. Hvis det var tvil om at Juice døde forrige uke er det ingen som helst tvil om at Piney er død. :p Gruer meg til å se hvordan Opie reagerer. Først Donna og nå Piney.

Satan jeg elsker SoA enda mer enn vanlig for øyeblikket. Har vært 3-4 dritgode episoder på rappen nå. Scenene med Chuckie var artige.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så gira på chilli-suppe akkurat nå...

Liker at de drepte av Piney, og jeg elsket hvordan Clay gjorde det. Piney er den eneste av hovedkarakterene jeg ikke liker. Bare synes karakteren er blitt for grinete, og jeg vil se at Clay forsetter å være sjef til tross for at Clay er en jævel.

At Juice overlevde var en veldig bra ting, for jeg håpa virkelig at han overlevde. Men håper vi faktisk får noe bra i framtiden, slik at den lille "cop-out"`en ikke ble gjort for noe dårlig ultimatum.

Håper at Hale ender opp i fengsel eller ihvertfall ender opp med å mista plassen sin til Elliot Oswald.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...