Fapse Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei Har hatt en Razer Copperhead i litt over 2 år nå, men i går begynte jeg å få problemer med forbindelsen mellom musen og pc'en. Plutselig koblet den fra og sluttet å lyse. Fant ut at problemet var der musekabelen går inn i musen var løsnet litt. Hver gang jeg mister kontakten må jeg liksom dytte kabelen litt inn i musen og vri på den. Siden musen mister forbindelse nesten vært minutt er det sinnsykt irriterende, og problemet har kostet meg mange døder i counter strike Noen som har noen ideer om hvordan jeg kan reparere dette, eller noen butikker som kan evt. reparere musen? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du kan vel bare skru den opp selv, og hvis det er en løs ledning, dytte den/lodde den fast igjen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 razerblueprints har vel guide for demontering. slike feil går vanligvis ikke å ta på reklamasjonsretten, men det går ann å prøve, om den ikke er over 5 år gammel. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 razerblueprints har vel guide for demontering. slike feil går vanligvis ikke å ta på reklamasjonsretten, men det går ann å prøve, om den ikke er over 5 år gammel. Den er litt over 2 år gammel som sagt. Er det muligheter for å grille innmaten av musen når jeg demoterer den (statisk elektrisitet). Jeg kan desverre ikke lodde... Andre muligheter? Kan jeg evt. bruke superlim? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, superlim er isolerende. Du kommer nok ikke til å ødelegge den med statisk elektrisitet. Men du må nok lodde hvis det er en løs ledning, eller få noen til å lodde for deg. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, superlim er isolerende. Du kommer nok ikke til å ødelegge den med statisk elektrisitet. Men du må nok lodde hvis det er en løs ledning, eller få noen til å lodde for deg. Angående lodding, må jeg da fjerne plastikken rundt der jeg skal lodde, for så å lodde og teipe rundt. Har funnet ut etter å ha åpnet dekselet på musen, at det ikke er der ledninger fester seg til innmaten, men akkurat der den går inn i musens deksel. Kan dette skyldes slitasje etter å ha brukt den mye? Kanskje det har røket noen tråder? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jupp. Da må du kutte ledningen litt utenfor musen, og lodde fast ledningene der de var før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå