Gå til innhold

Godt kabinett til vannkjøling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cooler Master Cosmos og Cooler Master Cosmos S kan du få svært mange trippel radiatorer inn i uten å modde.

Ellers er vell Lian La A71 svært populært men krever modding.

Er egentlig vanskelig å anbefale noe da jeg ikke vet noe om hvor mye du skal ha inn i kabinettet.

Det letteste for deg er egentlig å sørfe litt rundt å se etter ideer. Også finne et kabinett som du kan tenke deg at vannkjøling kan se tøft ut i.

Feks meg har et lian li scan7 v3. Som er et lite midi tower, inni det driver jeg nå å skal ha inn en tredje radiator. Det vil si at jeg får da en dobbel, en enkel og nå skal jeg han inn en trippel.

Pluss to pumper og diverse. Slik at så lenge du har en god idee om et kabinett så er det vell egentlig ingen dårlige kabinetter. Det kommer bare ann på hvor mye tid du vil bruke på det for at det skal se bra ut.

Lenke til kommentar
Hva er det du tenker på Anki?

CPU og skjermkort hovedsaklig, så får vi se om det bygger på seg noe mer.. eller tenkte du på hvilket utstyr spesifikt som skal inn?

Han tenkte nok på vilken tank/pumpe og radiator(er)

Samt har du lyst til og mode kabinettet eller skal alt bare vere bolt on??

Endret av Dyver`n
Lenke til kommentar

Kjøp et med god plass, det er mitt tips. De nye Lian Li kabinettene egner seg meget godt for vannkjøling. PC-V1010 eller V1110 f.eks. Også de større versjonene som f.eks. PC-V2010 og V2110 er også meget egnet. Har et PC-V2100 selv og er meget fornøyd med det. Har ikke akkurat tatt det i bruk enda, men det er vel ikke akkurat lenge før nå. Kan anbefale det på det sterkeste. God plass har det i vertfall. Stilfullt er det også. :)

Det hele kommer ann på hvor mange radiatorer du skal ha inni kabinettet. Dersom du skal ha to eller fler vil jeg anbefale deg å gå for et så stor kabinett som mulig. Dreier det seg om f.eks. kun en trippel så kan det gå med mindre kabinetter også. :)

Hvor mange radiatorer skal du ha? :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har gode gamle Coolermaster Stacker nå. i bunn en trippelrad og pumpe. Meget god plass.

Men har lyst på noe annet nå, og valget faller lett på Coolermaster Cosmos S. Et nydelig kabinett med muligheter syns jeg. En får også kjøpt dør med plexi til.

Edit: Har lagt til det kabinettet som ønske på Datakjedens tråd her på forumet. Er det noen av dere som har lyst på det kabinettet, skriv ønsket inn i den tråden. Så stiger muligheten for et meget bra kjøp :D

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1042999&hl=

Endret av lucky666
Lenke til kommentar
Har du en radiator oppi toppen der?

Jepp jeg må indrømme at jeg har kopiert den ganske til punkt og prikke (bortsett fra pumpe og tank) . Det er En TFC 360 i toppen ja :-) .. Uansett håper du finner ditt kabinett jeg har selv hatt problemer før nå, siden jeg hater eksterne radiatorer og mine kabinetter har ikke vært optimale til radiatorer og spesielt ikke en trippel... Dette ble vertfall det perfekte kabinettet for meg etter pris og vurdere. Ettersom jeg var sugen på ett TJ07 men jeg kjøpte dette har ikke sett tilbake ...

Endret av adonay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...