Mann20 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hei! Sliter med å få svar andre steder, så da lager jeg like gjerne en tråd her. 1: Det som skjer er at jeg spiller og skrur av. Når jeg logger på igjen har jeg ofte mistet det jeg gjorde forrige gang. Er det en måte å lagre på eller noe?? 2: Etter hver eneste runde skjer dette; Maskina skal loade inn neste runde så blir jeg disconnecta fra serveren. Spilte med en venn og vi fikk samme beskjeden begge to på likt. Er dette noe som blir fikset i en patch? PS3-bruker. Endret 2. november 2008 av coolio1 Endret emnetittelen Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei! Sliter med å få svar andre steder, så da lager jeg like gjerne en tråd her. 1: Det som skjer er at jeg spiller og skrur av. Når jeg logger på igjen har jeg ofte mistet det jeg gjorde forrige gang. Er det en måte å lagre på eller noe?? 2: Etter hver eneste runde skjer dette; Maskina skal loade inn neste runde så blir jeg disconnecta fra serveren. Spilte med en venn og vi fikk samme beskjeden begge to på likt. Er dette noe som blir fikset i en patch? PS3-bruker. 1: Spiller du ranked eller player match? Player match XP'en blir bare lagret den ene runden. 2: Dette er ett problem alle har. Vi får håpe det blir fikset i en patch... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Hei! Sliter med å få svar andre steder, så da lager jeg like gjerne en tråd her. 1: Det som skjer er at jeg spiller og skrur av. Når jeg logger på igjen har jeg ofte mistet det jeg gjorde forrige gang. Er det en måte å lagre på eller noe?? 2: Etter hver eneste runde skjer dette; Maskina skal loade inn neste runde så blir jeg disconnecta fra serveren. Spilte med en venn og vi fikk samme beskjeden begge to på likt. Er dette noe som blir fikset i en patch? PS3-bruker. 1: Spiller du ranked eller player match? Player match XP'en blir bare lagret den ene runden. 2: Dette er ett problem alle har. Vi får håpe det blir fikset i en patch... Takk for svar! Kan du utdype svaret i spørsmål 1? Jeg spiller ranked match. Noen ganger blir det lagret, andre ganger ikke. Kan det ha noe med at jeg slår maskina av uten å gå ut av MP til vanlig? Hva er egentlig forskjellen på Player- og Ranked Match? Forsto det sånn at Player Match var en slags "øvelsesmodus" der man ikke lagret XP, Kill/Death osv. Er det feil? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du svarte egentlig på ditt eget spørsmål, coolio. Ranked Match får man savet XP-en, og i Player Match får man ikke savet. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Og du burde nok avslutte spillet på den ordentlige måten ja Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Skrudde av nå. KLIKKER hvis jeg har mistet alt igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå