Mokko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei Jeg har laget en slags klubbsang til mitt lag på fotballmanagerspillet Hattrick, i forbindelse med en klubbsang-konk der. Dessverre er Micen min ødelagt, så jeg får ikke sunget den inn selv Derfor trenger jeg DIN hjelp! Syng inn sangen min, og få den spilt på Hattrick-Radio! Her er sangtekst og melodi/musikk Hadde også vært fint om noen kunne hjulpet meg med å finne en instrumentalversjon (eller eventuelt fjerne/dempe vokalen) av "Glamourmodell-sangen", som brukes som bakgrunnsmusikk til teksten min. Send meg en mail til [email protected] , hvis du er interessert! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hvordan stemme er du interessert i da? Selv har jeg veldig mørk stemme som passer dårlig til "klubbmusikk". Passer bedre for cover av Richard Hawley Endret 2. november 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hvordan stemme er du interessert i da? Selv har jeg veldig mørk stemme som passer dårlig til "klubbmusikk". Passer bedre for cover av Richard Hawley Samma det, ingen har meldt seg forløpig, så jeg tar gjerne i mot din stemme! EDIT: Er en helt useriøs greie, du skulle bare ha hørt de andre bidragene. Blandt annet en fyr som gjesper hvert 5 sek og forskjellige folk som synger med verdens verste sangstemmer. Tror faktisk at teksten min kan gjøre det ganske bra i konken, så det gjelder bare å få sunget den inn for at den skal kunne være med, bryr meg ganske lite om hvordan stemmen er Endret 2. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tror jeg melder pass, men håper du kan engasjere noen sang glade. Lykke til! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Synd. Jaja, får håpe jeg finner noen andre.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Ingen..? Husk, du trenger ikke å synge som Madonna eller noe sånt, en innspilt sang med kråkestemme er bedre enn ingen innspilt sang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå