argasteDJ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hei jeg har ca 10000 låter på maskina mi... jeg merket at masinen ble veldig treg når jeg brukte mediaplayer, og tenkte at det måtte ha noe med de visuelle efektene å gjøre, så jeg slo de av, men nei da den bruker fremdeles 100% av cpu.. noen som vet hva det kan være? har det noe med all automatikken i spillelistene? thomas Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Media player har alltid vært sein. Bruk heller Winamp. Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 jeg synes ikke at den er treg, men det var ikke slik i media player 8!! det er noe med 9 serien som bruker noe sinnsykt med resurser i cpu. veldig iriterende, mediaplayer 9 er jo genial når man har mange låter/videoer.. Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 ****løsning**** slå av automatisk oppdatering av media informasjon og filer... så for andre som også sliter med en treg 9 serie, den ble mye bedre nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå