Gå til innhold

Adresse til Islandske nettbutikker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt å søkte litt etter islanske nettbutikker, men så tenkte jeg at jeg sikkert ville finne en slik tråd raskt hvis jeg trykte på "siste 24 timer" på forumet.

Óg jo da, øverste på listen dukket denne tråden opp.

Dere er så forutsigbare :D

*mine inlegg*

Lenke til kommentar

Denne siden ble linket til i en annen tråd, men jeg har ikke funnet noe spennende ved hjelp av den enda. Har ikke sett på alt. Virker som om noen av sjappene er nede for telling.

EDIT: Kanskje legge til siden også.

EDIT2: Rundt 10000 pluss mva for en Lenovo Thinkpad X300 er da ikke så ille, men det er ikke en sum jeg handler på impuls for ...

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Elko ja, men noen av de andre hadde ingen varer å tilby. Kanskje de sporer ip-en og sperrer for ikke-islendinger.

Selv om jeg ikke skal ha noe er det jo litt moro å lære litt islandsk. "Hugbúnadur" (skal egentlig være en strek gjennom d-en også) betyr "programvare". Fett ord.

EDIT: Rabbid, hvis du kan islandsk, kan du ikke slenge opp noen fine søkeord?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Elko ja, men noen av de andre hadde ingen varer å tilby. Kanskje de sporer ip-en og sperrer for ikke-islendinger.

Selv om jeg ikke skal ha noe er det jo litt moro å lære litt islandsk. "Hugbúnadur" (skal egentlig være en strek gjennom d-en også) betyr "programvare". Fett ord.

EDIT: Rabbid, hvis du kan islandsk, kan du ikke slenge opp noen fine søkeord?

Altsaa, om de hadde sperret for utenlandse IPer hadde siden funket for meg, men den gjör det ikke.

Noen ord:

Netverslanir (nettbutikker)

Netverslun (nettbutikk)

panta (bestille)

tölvu (data)

kaupa (kjöpe)

Og om du ikke har sett de 2-3 andre traadene om samme emnet: http://www.netverslanir.is

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...