mikaragua Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 En kar lurer på om noen har forslag til en frisør som kan lage emosveis. Lyst til å bare teste å ha sånt hår. Noen flinke frisører i Oslo? Og tips får han: Te med et bilde og pek?Finnes vel ingen emo firsører da de har fri tilgang på saks 24/7 Jeg savner nesten 2006, da emovitser som dette var noe man så daglig. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hi hi, sinnsykt bra besvart Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gode frisørsakser er psyko-skarpe. En emo hadde skava av underarmene ned til beinet på no time. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Første gullkortnet jeg har ledd høyt av på en stund Endret 3. november 2008 av Proven Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Haha, må innrømme at jeg lo, men ikke out loud Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dårlig, er frekt mot vi som er/ser ut som emoer. Emo handler ikke om selvkutting, emo stilen er at man har musikk stilen og kles stilen, å kutte seg er ikke noe emoer gjør! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva med selvironi, lar det seg implementere? Ånei, dere har jo basert hele uttrykket på "ting man bare ikke spøker med". Wise move. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kan man si at Emo ligger også i rettningen SteamPunk? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Steampunk er en sjanger, ikke en subkultur. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) De er vist begge deler fant vi ut ja. Endret 6. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg må dementere den uttalelsen. Slo opp på Wikipedia, det har minsanten sprunget ut en steampunk-subkultur også. Det var vel uunngåelig. http://en.wikipedia.org/wiki/Steampunk Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hva med selvironi, lar det seg implementere? Ånei, dere har jo basert hele uttrykket på "ting man bare ikke spøker med". Wise move. Jeg går også i svart, og som den intime sensitive hårsåre personligheten jeg er, og en som er blottet for selv-ironi og lignende faktorer, vil jeg påstå at ja, det er et "wise move". Vi svart-kledde er lei av å bli kalt for emoer ja, men man disser ikke selvkutting grrrr Endret 11. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hahah, jeg lo!: p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå