Gå til innhold

Hvem tror du vinner VM?


DaddyYankee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Nå er vi en stund ut i kvalikken, og da kan man begynne å tippe :)

 

England under Capello har visst seg å være en klar favoritt så langt.

Spania regjerer fortsatt etter EM seieren, og vil nok ligge der oppe.

Italia og Frankrike,er vel de som ligger bak Spania og England av de Europeiske lagene å vinne.

 

Nederland og Tyskland er underdogs fra Europa.

 

Det sterkeste laget fra Afrika vil nok bli Elfenbenkysten, som er en fremmadkommende nasjon. Et Afrikansk som har blitt dårligere de siste årene er Kamerun, mens Nigeria blir nok å se sammen med Ghana,Elfenbenkysten og Sør Afrika i VM.

 

Amerikanske lag er Argentina beste lag, tett fulgt av Brasil. Mexico vil vi nok se igjen også, med USA, med mindre Olivier Occean og Canada overasker og kvalifiserer seg.

 

Paraguay,Uruguay og Australia er lag som også vil kjempe om plass.

 

I Asia vil vi se Iran,Sør Korea, Japan mens siste plass vil stå imellom Saudi Arabia og Kina.

 

Konklusjonen min er at vi vil se en av disse finalene:

 

Spania-England

Spania-Brasil

Spania-Argentina

England-Brasil (drøm!)

England-Argentina

England-Frankrike

Argentina-Brasil

 

Men jeg tror at Capello gir England sitt etterlengtede VM gull for de har funnet venstre kanten de manglet sist, nemlig Ashley Young! Samt at Rooney har flere gode spiss kollegaer enn Crouch til VM. Eneste uro moment for Engelsk mennene per idag vil jeg si er høyre backen.

Lenke til kommentar

Mine predections,.

Asia:

 

Sør Korea, Nord Korea, Iran, Australia, Japan,.

 

Afrika:

 

Marokko(håper jeg, samme gruppe med Kamerun) Tunisia, Egypt, Ghana, Elfenbenkysten,

 

Nord/Sentral Amerika:

 

Mexico, USA, Costa Rica,

 

Sør Amerika:

 

Paraguay, Brasil, Argentina, Chile, Uruguay(som slår ut 4 plassen i Nord/Sentral Amerika)

 

Europa:

 

Portugal, Hellas, Slovakia, Tyskland, Spania, England, Frankrike, Nederland, Italia, Tyrkia, Russland, Bulgaria, Sverige,.

 

Finalen:

 

England-Spania eller Portugal-Brasil,.To av disse fire lagene vil møtes i finalen :)

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk større tro på at Tyskland er og se i en finale enn England og Spania. Jeg tror det er mest sannsynlig med en finale der to av disse lagene er Tyskland/Brasil/Argentina/Frankrike. Tyskland er et mesterskapslag som garantert vil komme langt uansett hvor kjedelig det er og se på dem. Jeg har ikke tro på England i en finale, det blir en anglofil drøm.

Lenke til kommentar
Kommer ikke Norge langt da?

Eeeeh nei,. de greier ikke å kvalifisere seg engang jo,.

Hvordan vet du det ^^,?

 

De har jo aldri kommet langt nok!

 

Forresten skal Norge ha kamp snart?

 

Mot Finland på onsdag. Hva mener du forresten med "De har aldri kommet langt nok!"

Norge var i VM i både 1994 og 1998 under Drillo, men etter det har det vært labert og hvis du skal se enda lenger tilbake så var sist gang vi var med før 1994, 1938. Vi har med andre ord hvert tre ganger i VM, og bare en gang i EM.

Lenke til kommentar
Mot Finland på onsdag. Hva mener du forresten med "De har aldri kommet langt nok!"

Norge var i VM i både 1994 og 1998 under Drillo, men etter det har det vært labert og hvis du skal se enda lenger tilbake så var sist gang vi var med før 1994, 1938. Vi har med andre ord hvert tre ganger i VM, og bare en gang i EM.

 

 

 

Jeg snakker om nå tiden, de siste 10 årene.. :S

Lenke til kommentar
Mot Finland på onsdag. Hva mener du forresten med "De har aldri kommet langt nok!"

Norge var i VM i både 1994 og 1998 under Drillo, men etter det har det vært labert og hvis du skal se enda lenger tilbake så var sist gang vi var med før 1994, 1938. Vi har med andre ord hvert tre ganger i VM, og bare en gang i EM.

 

 

 

Jeg snakker om nå tiden, de siste 10 årene.. :S

Helt enig, kan vedde pc`en min på at Norge ikke greier å kvalifisere til VM,.

Lenke til kommentar
Mot Finland på onsdag. Hva mener du forresten med "De har aldri kommet langt nok!"

Norge var i VM i både 1994 og 1998 under Drillo, men etter det har det vært labert og hvis du skal se enda lenger tilbake så var sist gang vi var med før 1994, 1938. Vi har med andre ord hvert tre ganger i VM, og bare en gang i EM.

 

 

 

Jeg snakker om nå tiden, de siste 10 årene.. :S

 

Det blir etter min mening bare tull, og si "de har aldri kommet langt nok" når vi har vært der to ganger, og begge gangene var under Egil Roger Olsen. PrettyBoy, hva vil du at jeg skal vedde imot Pc'n din?

Lenke til kommentar

Litt vel urealistisk å tro at norge vinner VM, satser heller på at de kvalifiserer seg. Ut ifra hvordan de har spilt det siste året, er det ingenting som tilsier at det er en selvfølge heller. Håper på bedre tider under Drillo.

 

Jeg tipper norge kvalifiserer seg og ryker ut i gruppespillet.

Brasil vinner og møter england i finalen

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Aah har inngått et veddemål med to andre kompiser av meg,

Pleier å gjøre hver VM, EM og CL,.

 

Vi skal få velge to lag hver, før de begynner med gruppespillet i Sør Afrika, slik at vi ikke vet hvem som møter hvem.

 

De to andre har allerede valgt et lag hver Italia og Spania, det er forsåvidt greit, jeg tror/håper ikke et av disse lagene vinner VM, Spania etter å ha vunnet EM, greier de ikke å vinne VM heller, få lag som greier det.

Italia liker jeg ikke, ikke spillerne og ikke fotballen men uansett sterke motstandere.

 

Så mitt valg faller da på Brasil og Tyskland? To stabile gode turneringslag,.

 

 

Help me to WIN, ganske stor pot det er snakk om, så hadde vært digg om jeg vant den,.

Så har dere noen tips, og evt hvorfor dere tror de vinner?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...