Gå til innhold

Hvem tror du vinner VM?


DaddyYankee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i det ja, Brasil ekke det samma som før, mangler R9, ekte Ronaldo, Rivaldo,Carlos, men Brasil produserer så F*** gode spillere,helt sykt, men Brasil tror jeg kommer veeldig langt,.Finale kanksje, men afrikanske lag, spessieeelt Egypt vil overraske maaange, merk mine ord hehe..Håper seff på Marokko, også..

Så er det alltid lag som Portugal, Spania, Nederland, som er storfav.

Men mange som kan overraske,vi så jo Russland, i EM hva de gjorde, Tyrkia som er virkelig en fryd å se på,når de kriger der ute hehe..

Lenke til kommentar
Enig i det ja, Brasil ekke det samma som før, mangler R9, ekte Ronaldo, Rivaldo,Carlos, men Brasil produserer så F*** gode spillere,helt sykt, men Brasil tror jeg kommer veeldig langt,.Finale kanksje, men afrikanske lag, spessieeelt Egypt vil overraske maaange, merk mine ord hehe..Håper seff på Marokko, også..

Så er det alltid lag som Portugal, Spania, Nederland, som er storfav.

Men mange som kan overraske,vi så jo Russland, i EM hva de gjorde, Tyrkia som er virkelig en fryd å se på,når de kriger der ute hehe..

 

Vil nå egentlig ikke se på det som en overraskelse om Egypt gjør det bra. Det regner jeg nesten med at de gjør.

Lenke til kommentar
Vil nå egentlig ikke se på det som en overraskelse om Egypt gjør det bra. Det regner jeg nesten med at de gjør.

Det jeg mente da er at Egypt har vært med i VM en gang i 1934, visst jeg ikke tar helt feil.

Men i Afrika så regnes de som et av de beste lagene..

Så folk som ikke vet så mye om afrikansk fotball, vil helt sikkert bli overraska når Egypt vil komme langt i VM,håper jeg på da..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

de største lagene er vel Brasil, Spania, Portugal,Italia, synes jeg da,.

Som kan og vil imponere,

Portugal alltid så uflaks, og uten Scolari, ryker sikkert ut,

Italia så defensive, er ikke så fan av dem,.

Brasil og Spania ser jeg for meg i finalen,.

Der Spania stikker av med seiern,.

Men vil bli spennede, gleder meeeg, noen som skal dit egentlig???

Lenke til kommentar
de største lagene er vel Brasil, Spania, Portugal,Italia, synes jeg da,.

Som kan og vil imponere,

Portugal alltid så uflaks, og uten Scolari, ryker sikkert ut,

Italia så defensive, er ikke så fan av dem,.

Brasil og Spania ser jeg for meg i finalen,.

Der Spania stikker av med seiern,.

Men vil bli spennede, gleder meeeg, noen som skal dit egentlig???

 

 

Er ikke 100% sikkert om jeg skal ditt, men har vudert, så kanskje det blir en tur ;)..

Skal selvfølgelig på finalen

Lenke til kommentar
Og en hel nasjon gråt. Brasil er den nasjonen der alt annet enn gull vil regnes som katastrofe. Brasil vil naturligvis slå hardt tilbake etter skuffelsen i forrige VM.

Helt enig, Brasil vil komme hardt tilbake :)

Fa....n Marokko er i samme gruppe som Kamerun, og bare et lag går videre fra gruppen,

Marokko mååååååå vinne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...