Gå til innhold

X1900XT + nyere spill, brukbart?

voidDraw()

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer så smått oppgradere min PC, men duger fortsatt X1900XT til spill som CoD5, Far Cry 2 og slikt?

Kommer bare til å kjøre spillene i 1440*900, så det er ikke høye oppløsningene det kommer til å gå i og vil jeg fortsatt kunne spille de med grei fps?

PC jeg har nå:

Abit Kn8 SLI

AMD Athlon 4200+ 2,2ghz dual core (S939)

2GB DDR ram.

X1900XT

Det jeg vurdere å oppgradere til: Linky

Endret av Head-Hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

njaaa... Når jeg søkte i prisguiden så kom det opp 2 kort. det ene kostet 2500 hos en butikk og det andre hadde ingen pris. Linken din funket ikke for meg så jeg vet ikke hvor mye du har tenkt å gi, men skal du først kjøpe skjermkort til 2000 så kan det være greit å gå for et 4870, eller GTX 260 om du er Nvidia mann. 4850 er også et flott kort til en billig penge, men husk at PC'en din må stå i stil med skjermkortet. hovedkort, prossesor og andre ting kan fort bli flaskehalser.

EDIT: Skriveleif

Endret av Redhead93
Lenke til kommentar

Hei igjen!

Tror linken skal funke nå :)

Blir nok ikke det helt store budsjettet dessverre. Har ca 1600 kr jeg har tenkt til å bruke på Minne, CPU og HK. Tenkte av den grunn at jeg kanskje burde holde meg til det skjermkortet jeg har frem til jul, for så evt håpe på at jeg har vært snill gutt i år :D

Jeg KAN putte inn 1500 kr ekstra på et skjermkort, men da blir det muligens litt smått med penger til moped :p

Endret av Head-Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...