voidDraw() Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hei! Jeg vurderer så smått oppgradere min PC, men duger fortsatt X1900XT til spill som CoD5, Far Cry 2 og slikt? Kommer bare til å kjøre spillene i 1440*900, så det er ikke høye oppløsningene det kommer til å gå i og vil jeg fortsatt kunne spille de med grei fps? PC jeg har nå: Abit Kn8 SLI AMD Athlon 4200+ 2,2ghz dual core (S939) 2GB DDR ram. X1900XT Det jeg vurdere å oppgradere til: Linky Endret 2. november 2008 av Head-Hunter Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) njaaa... Når jeg søkte i prisguiden så kom det opp 2 kort. det ene kostet 2500 hos en butikk og det andre hadde ingen pris. Linken din funket ikke for meg så jeg vet ikke hvor mye du har tenkt å gi, men skal du først kjøpe skjermkort til 2000 så kan det være greit å gå for et 4870, eller GTX 260 om du er Nvidia mann. 4850 er også et flott kort til en billig penge, men husk at PC'en din må stå i stil med skjermkortet. hovedkort, prossesor og andre ting kan fort bli flaskehalser. EDIT: Skriveleif Endret 2. november 2008 av Redhead93 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hei igjen! Tror linken skal funke nå Blir nok ikke det helt store budsjettet dessverre. Har ca 1600 kr jeg har tenkt til å bruke på Minne, CPU og HK. Tenkte av den grunn at jeg kanskje burde holde meg til det skjermkortet jeg har frem til jul, for så evt håpe på at jeg har vært snill gutt i år Jeg KAN putte inn 1500 kr ekstra på et skjermkort, men da blir det muligens litt smått med penger til moped Endret 2. november 2008 av Head-Hunter Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja du kan jo vente til Jul, ønsk deg 4870 :!: Men at du gidder moped det skjønner ikke jeg ass, jeg tenkte på lett sykkel men gadd ikke for det koster så mye. Moped koster jo ikke så mye men det går så sakte Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Hehe, men blir vel til at jeg bytter potte og svanehals. Da går det i hvertfall i 60-70 Kan jo evt ønske meg skjermkort til jul, men innbiller meg at det blir litt rart når folk spør hva jeg fikk til jul og jeg svarer at jeg fikk skjermkort Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 ikke bry deg om hva de andre gutta syns, spill er alltid mye bedre på pc;) Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Får vel ønske meg skjermkort ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå