Fred7555 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hei, jeg skal snart bestille en ny PC med Samsung SyncMaster 2253BW Så spørsmålet er om man kan koble en Playstation 2 og en JVC DVD Recorder eller no. Den kan spille musikk og DVD, og den kan brenne DVD og musikk. Den har også en hardisk som man kan ta opp programmer osv. med. Bilder over tilkoblingene på DVD'en: (Trykk på bildet for å få det større) Beklager får litt uskarpe bilder, har bare mobil-kamara tilgjengelig akkurat nå. Takker for all hjelp Endret 2. november 2008 av Fred7555 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, det går vel ikke. 2253 har bare data innganger (DVI og VGA), ingen video inngang. Det finnes dataskjermer med video innganger. Jeg har en Dell som har både komponent, S-Video og kompositt, i tillegg til DVI og VGA. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Med skjermen følger det med en DVI-Kabel(?), og med skjermkortet en DVI-HDMI adapter(?), kan jeg bare koble den adapteren på kabelen, også ta HDMI-delen i Recorderen? Eller tenker jeg helt feil her? Takker for hjelpen Endret 6. november 2008 av Fred7555 Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Med skjermen følger det med en DVI-Kabel(?), og med skjermkortet en DVI-HDMI adapter(?), kan jeg bare koble den adapteren på kabelen, også ta HDMI-delen i Recorderen? Eller tenker jeg helt feil her? Takker for hjelpen Det burde funke ja. Ser ut som om det på dette bildet http://bildr.no/view/280565 er en HDMI-utgang på din dvd-recorder, og med en HDMI til DVI kabel (eller kabel og overgang) skal en få bilde. Jeg gjør tilsvarende med min PS3 og en annen skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå