mordi Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hei igenn alle som ble sur sistgang.. lol Gforce SB-KK (Slowboy-KuleKim) 8). liksom tøff dere da som skal sette meg på svarteliste å sånn shit?? så synd har ikke brukt pcn min når jeg har vært på denne piss-sia Å smakte d godt når dere bytta finger?? vedder på at dere er så dumme at dere prøvde... haha Fetthol Leif. Jr Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Nei da bare kødde,det e helt sykt at noen kan skrive å gjøre noe slikt bare for jæ** skapp Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 humor Du kommer ikke langt med dette! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Varer ikke lenge før han er kastet på ræva ut av forumet. Lenke til kommentar
mordi Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Støgge folk mordi e konge Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 En liten sjølskryter også Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 ingen som tar seg nær av slikt. Lenke til kommentar
mordi Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Dårli greier...... har ikke blitt banna ennå mange som sier d....... Ps. Issue sug i Cs :wink: [/b] Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Moderator please vær så snill å ta ip til denne lille drittungen. Så bør dere innføre gyldig e-post adresse som skal vises når du poster. Gjerne også et gyldig TLF nr så blir vi kvitt snørrungene. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ehh, hva i huleste driver han av med? Stenges og slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg