embrero Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 I nesten ti år dominerte bandet fra lille Stokmarknes norsk rock med med sin mektige melankoli og kraftfulle rock. Kulturo har tatt et grundig blikk på Madrugada, år for år, plate for plate. Les mer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Var på andre konserten i avskjedsturneen i går, i Narvik. Jeg har aldri, aldri opplevd en sånn stemning på folkets hus før. Dette var rett og slett helt sinnsykt. Bandet var i storform, kontakten med publikom var bra og stemningen blant publikum var rett og slett ubeskrivelig. Konserten kunne vart litt lengre (var under to timer...), men det som var var sinnsykt bra! Når de gikk av scenen var det hopping, roping og klapping så gulvet og veggene ristet (bokstavelig talt!), så de kom tilbake både én og to ganger, og det var ikke så rent få som gråt en skvett eller to når konserten var helt over. Står igjen med ett inntrykk: WOW! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Var også der i går, og må si som deg.. WOW! Den varte jo i hvertfall 2 timer da? Begynte kvart over 10 ca, og var ferdig halv 1? Men var sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Varte det så lenge da? Jeg som må ha vært litt for pussa til å lese klokka mi riktig Var sikker på at de gav seg tolv. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gleder meg til konserten deres i Trondheim. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Haha, var nok flere som var det Herrbrun Joda, ga seg egentlig kl 12, men kom ut igjen med to ekstrasanger for de forsvant på nytt, for og så komme tilbake igjen en andre gang Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Den beste konserten jeg har vært på noensinne var Whitesnake (David Coverdale og co) i Göteborg, men ser fram til Madrugada i Oslo Spektrum 15/11. Mistenker at det blir en ny favoritt da! Dæsken som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Andrea_Solaris Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Den beste konserten jeg har vært på noensinne var Whitesnake (David Coverdale og co) i Göteborg, men ser fram til Madrugada i Oslo Spektrum 15/11. Mistenker at det blir en ny favoritt da! Dæsken som jeg gleder meg. LOL! :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Faen, nå angrer jeg på at jeg ikke var på konserten i går. Godt skrevet artikkel! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vet noen om de skal ha konsert i Tromsø eller har de netopp hatt det? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 http://www.emi.no/madrugada/ De har en utsolgt konsert der i dag faktisk. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) http://www.emi.no/madrugada/ De har en utsolgt konsert der i dag faktisk. Å faen . Jaja, har sett de live en gang før og de er ikke akkurat yndlingsbandet mitt. Endret 2. november 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jess . Jeg fant ut at det gikk en konsert i morgen også, den var selfølgelig utsolgt, men det var to billetter på salg på QXL. Jeg kom dit 10 minutter før budet var ferdig, fikk laget meg en konto og slåss litt om å få billettene med en annen fyr der inne før jeg vant med et bud på 950 kroner . Billettene kostet orginalt 450 kroner per stykk og to stykk blir da 900 kroner, så 950 er ikke en så verst pris. Da blir det konsert på meg i morgen . Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gratulere! Du kommer til og elske den.. Var som sagt der i går, og kunne gjerne dratt en gang til Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Så de har altså to konserter i Tromsø. Anyway, gratulerer og enjoy! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har sett Madrugada tre ganger før, to på Melbu som er en plass på andre sida av øya der Stokmarknes ligger, og en i Trondheim. Skal på begge konsertene i Trondheim. Det skulle bare mangle når et band fra hjemplassen blir så stor og musikken er helt magisk! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Så de har altså to konserter i Tromsø. Anyway, gratulerer og enjoy! De skulle bare ha en, men den ble utsolgt på 3 dager så de satte opp en til . Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Den beste konserten jeg har vært på noensinne var Whitesnake (David Coverdale og co) i Göteborg, men ser fram til Madrugada i Oslo Spektrum 15/11. Mistenker at det blir en ny favoritt da! Dæsken som jeg gleder meg. LOL! :!: Tror ikke helt jeg tok den. Jeg mente det ikke som noen spøk. Care to explain? Endret 3. november 2008 av AndyG Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så de har altså to konserter i Tromsø. Anyway, gratulerer og enjoy! De skulle bare ha en, men den ble utsolgt på 3 dager så de satte opp en til . 3 dager? Det gikk rimelig mye kjappere enn det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Lyden i Spektrum i kveld var heller dårlig. Det ødela hele konserten. Vet ikke om det er lokalet som gjør det eller om teknikerne bare hadde en dårlig dag på jobben, men lyden ble bare grøt. Kanskje for liten rigg. Musikken og bandet var forøvrig meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg