HolyKrist Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Kanskje ikke et gull korn men... ##Fjernet lenke## Endret 3. januar 2009 av TSP Fjernet lenke - moderator Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 det var kanskje etg gull korn, men langt ifra et gullkorn. Jeg vet ikke om noen poster er blitt slettet, men jeg ser ikke noe som kan få meg til å smile. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gjorde meg egentlig mest forbannet. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 For en jævla idiot. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fyren var totalt idiot, men jeg ser ikke helt hva som var så morsomt me det? Og for øvrig bør du vel ikke poste noe selv ikke du mener er et gullkorn? Vi har jo en egen humorkategori... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) kansje han kunne spurt om program og sagt "ikke CCleaner". kansje det.. Endret 2. november 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Forumet fylles av trange naut den siste tiden, eller siste året kanskje heller. Burde vært en aldersgrense for opprettelse av brukere. Blir for dumt når 12-åringer spør om idiotiske ting, ikke klarer å ordlegge seg, ikke følger nettikette og oppfører seg som en tulling. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 For en idiot! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 For en drittsekk Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Må være noe galt med fyren. CCleaner har virket fint lenge på min XP Pro x64. Flere år faktisk. Men hvis han har probs med 64-bit vista og dere sier at det skal virke må jo for fanden fyren ha nedlastet fra feil side. Filehippo is the thingy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Flirte og ble irritert samtidig, for en trangsynt fyr. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Uff, hater han der... Håper det skjer noe ille med han... Endret 29. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Uff, hater han der... Håper det skjer noe ille med han... Haha, du er ikke alene Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Aaah. Vet det er feil, men en slik unge har jeg lyst til å sparke i hodet, for å deretter pisse han i trynet, etter at jeg har sprayet munnen hans full av rompejuice, siden jeg har spist kål før på dagen og avføringen er ren suppe. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Denne tråden stenges, dette er å henge ut en bruker av forumet og skal ikke forekomme. Flere innlegg her bryter reglene for høflighet og er mer eller mindre direkte personangrep, noe som heller ikke skal forekomme. Minner om retningslinjene til denne kategorien: For å hindre at personer blir uthengt, skal gullkorn følge dette oppsettet: - Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler. - Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det. - Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! - Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori. I tillegg til forumets generelle retningslinjer: #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg