Konkulf Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ok, jeg går inn på "multiplayer" tabben, jeg trykker Custom match, finner fram Team Deathmatch og trykker "list Servers". Da Kommer serverene opp. MEN, når jeg skal joine en av dem så kommer det opp: "cannt join this server at this time. Try again Later. Hjeeelp! har lyst til å spille online Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Plz hjelp! ;( Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prøvd å bare søke "Team deathmatch" da? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Prøvd å bare søke "Team deathmatch" da? ja, da kommer de bare opp at den søker, så Kommer loading screen opp, går vekk igjen, finner en annen server også samme om igjen HELE tiden. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Alle har det problemet. Blir nok fikset i en patch. Søk på "alle", og se om det går. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hos meg så funker onlinedelen av spillet helt fint. Men du går ikke glipp av så mye ... syns ikke det var mye moro. Endret 3. november 2008 av shaker Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 enig med shaker, funker etterhvert, men når du spiller online så får du ikke like god feeling som du får av andre fps online spill som f.eks cod4. Styringen er omtrent det jeg vil kalle patetisk...umulig å treffe noen med sniper med mindre du har en tommel for det. Men det er da alltids greit å lage en bane å spille mot venner. Ergo= du går ikke glipp av noe, selv om jeg vet at du har fryktelig fryktelig lyst å prøve det minst en gang. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg synes han så absolutt går glipp av noe. Selv synes jeg det er veldig gøy, spesielt med venner! Satser på at det kommer en patch som finpusser MP-delen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå