Gå til innhold

BK! Veien til himmelen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette bildet fungerer etter hensikten. Øynene mine følger veien og dras rundt svingen for å finne ut av hva som lyser der. Det pirrer nysgjerrighetne min. Teknisk sett ser det bra ut.

Dersom bildet er skikkelig gjennomtenkt og akkurat som du ville ha det får du hoppe over spoileren. Hvis du er mottagelig for ideer til neste versjon kan du lese:

Dette er egentlig ikke kritikk av bildet, men en idé jeg fikk da jeg så det og som jeg tenkte jeg kunne dele. Jeg mener bildet med fordel kunne hatt et element til som ga meg en liten historie. En person på veien mot lyset, gjerne i en farge som stod i kontrast til det grønne kanskje? En spesiell positur? Dame i rødt som ser seg tilbake? Det kunne forsterke nysgjerrigheten min om hva som finnes bak svingen.

Lenke til kommentar

Jeg synes at du er inne på noe her. I motsetning til kaaholm, så trenger ikke jeg noen personer i bildet; men det er en smakssak.

Det jeg savner er å fått med mer av veien. Den blir kuttet litt voldsomt på høyre side g det virker forstyrrende. Jeg tror du kunne prøvd å flytte deg lengre til venstre. Mulig litt lengre bakover også, og brukt en annen brennvidde. Ettersom du tok det når du luftet hunden, så har du kanskje muligheten til å prøve ut litt forskjellige ting.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...