Ragnar Steinmoen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Skal bytte bolig 50 m i luftlinje fra der jeg bor nå, men muligheten er tilstede for at den boligen ikke er koblet til en sentral med adsl. Hva er beste løsning for meg da tro? Kan jeg legge en ledning fra der jeg bor nå og bort til dit jeg flytter? det kan vel dreie seg om ca 100m med ledning. Da tenker jeg på telefonledningen og sette opp isdnboksen dit jeg flytter.. eller skal jeg la alt være igjen og satse på trådløst fra adslmodemet.. Takknemlig for løsning på problemet.. Gå tilbake til isdn er vel et skrekksenario Lenke til kommentar
GubbaNoa Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Med mindre du snakker om nabohuset så er det ingen spøk å legge kabler... Hvis du ringer DSL leverandøren din og spør så får du greie på om de kan levere DSL til det "nye" huset :wink: Lenke til kommentar
Ragnar Steinmoen Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Det er nabohuset og jeg har paraboltallerken med koax hit fra før, men nå er det altså adsl motsatt vei. Naboen bortenfor fikk ikke adsl så det er derfor jeg ser etter muligheter. Bluecom skal sjekke, men vil ikke gjøre det før jeg melder flytting.. Det enkleste er vel og strekke telefonledningen bort, men vet ikke helt om det går med så lang skjøt på den. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Sett opp et trådløst LAN og koble deg til på den måten... Andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå