geirfu Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg har en Acer TM 6460 (kjøpt februar i 2007). Den kjøres i docking med ekstern skjerm, tastatur og mus. Problem nr. 1 Ved oppstart får jeg følgende feilmelding: Client MAC ADDR: 00 A0 D1 A0 E4 FE GUID: AF 498880 702E 11 DB A 70E 00 A0DIA0E4FE PXE-E53: No boot filename received PXE-MOF: Exiting Broadcom PXE ROM Maskinen låser seg, jeg må starte den på nytt men uten at den er tilkoblet docking. Da går oppstarten greit men jeg ser 2 meldinger som kommer før windows starter opp: PXE-E61 PXE-MOF ------------------------------------- Problem nr. 2: Når maskinen står uvirksom en tid, slår den seg av. Dette er utrolig irriterende spesielt når en ser det i sammenheng med problem 1. Har hatt mange maskiner over flere år, men denne Acermaskinen har jeg slitt med. Takker hvis det er noen som kan hjelpe meg med problemet - men vær tydelig på hva jeg skal gjøre for å løse det - jeg er ikke ekseptert på dette. Endret 2. november 2008 av geirfu Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prøv i dette forumet Lenke til kommentar
geirfu Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Prøv i dette forumet Skal dette forumet også være for lekfolk som det finnes mange av, så synes jeg du skal spare deg for slike kommentarer. Gi heller hjelp til nye brukere - hvis du har kunnskap om det da... Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg prøvde å gi hjelp til brukeren ved å henvise han til den delen av forumet som er relevant for hans prolem. Jeg regner med at en del av de som besøker: Maskinen fungerer ikke Underfora daglig som ikke er så ofte innom forumdelen for Bærbare datamaskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå