Gjest Guest_gjest_* Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 hei. Var visst ikke mulig å skrive anonymt i juss-delen av forumet, så satser på at tråden min kan få lov til å stå her . Igår var jeg vitne til en "nesten" slåsskamp, og politiet skrev meg ned som vitne, og nå våkner jeg opp og er skikkelig nervøs, må jeg vitne om politiet ringer? er dette en plikt jeg må gjennomføre? har ikke lyst i det hele tatt. er så nervøs at det går på helsa løs, så kanskje mulig å poste den her..Var ganske mange andre vitner der, hovedgrunnen til at jeg ikke har lyst er at jeg er under 20 og egnetlig ikke har noe på byen der og gjøre, på forhånd takk Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er du under 18? Da skal du kun vitne med foreldre til stede, om jeg ikke husker helt feil... På en annen side om det ikke er snakk om så store slåsskampen, tror jeg ikke poluitiet bruker pås mye ressurser på det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, jeg er 19 år, han fyren ble tatt med av politiet, og hadde visstnok kniv på seg, så derfor tror jeg det blir prioritert av politiet.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du må møte opp, ja. Hvis du ikke møter kan politiet hente deg. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er nok bare og vente og se hva som skjer... Du får håpe de ikke tar kontakt Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er vel ikke værre enn å påberope seg hukommelsestap. Når de tar kontakt så sier du bare at du ikke husker noe.. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hmm... Slåsskamp sier du, det kan jeg ikke huske Må være noen som utga seg for og være meg Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Joa kan jo forsjåvidt det, husker ganske lite, og det var jo syykt mange andre vitner der, så får bare håpe at jeg ikke blir plukket ut. Men er så typisk meg Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hehe... Si ifra om du blir oppringt da Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hakke blitt oppringt enda, så regner med at det går bra, var jo masse vitner der, og trenger sikkert ikke 5-10 stykker for å bekrefte en historie hvor alle sier det samme Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja... Om du ikke er den som så mest - er det ikke sikkert du hører fra de Lenke til kommentar
lasersrkriver Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du hører mest sansynlig ikke noe fra de.. Jeg har blitt skrevet ned i lignende episoder mange ganger, men har aldri måttet kommet til avhør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå