abene Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Med tjenesten Animoto kan du lage annerledes fotofremvisning. Les mer Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvis det er noen private brukere som blir litt nervøs når sånne priser dukker opp, er det gratis å lage 30 sekunders vidoer. I tilleg koster det 25 dollar for 1 år som tilsvarer rundt 170 norske kroner. Igjen for privat-personer. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ser ut som en artig tjeneste for å lage mer ut av bildene men kan ikke se for meg å vise frem feriebilder med denne tjenesten utfra de demovideoene som er der. Skulle gjerne ha sett litt flere demonstrasjoner (og gjerne da ikke av actionbilder) Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 $250 i året for et litt avansert slideshow. Nice price... Lenke til kommentar
FPSdag Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hahaha.. cheesy opplegg.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som kjenner til en gratis alternativ til dette (og nå snakker jeg ikke om powerpoint eller windows movie maker) Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er ikke 250 dollar i året for privatpersoner. Har skrevet tidligere at det koster 25 dollar i året for privatpersoner, men det var fordi jeg tydeligvis fikk 5 dollar i rabatt. Den korrekte prisen er 30 dollar i året for ubegrenset antall videoer så lange som ønskelig. Men alt i alt, en veldig bra tjeneste som gir meget bra resultat. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg