Gå til innhold

List opp deres verdensellever/World XI! Hvem velger du?


Shoo

Anbefalte innlegg

*topic*

 

Kom med din pr. dags dato drømmelag/startellever hvor du tar med spillere fra uansett liga/land!

 

Simple regler:

 

1: Ta med kun aktive spillere!

2: Spillerne skal bli valgt ut ifra deres form pr. nåtid. Godt eksempel på en som ikke passer inn i laget er keeper Francesco Toldo, som ikke lenger ER den toppkeeperen han en gang var, men han er fremdeles aktiv!

3: Kun 4-4-2 formasjon, ikke noe jalla 3-5-2 osv!

4: IKKE list kun spillere fra laget ditt! Toppen 4 spillere fra ditt lag! Husk at vi snakker om spillere fra uansett liga! Så ikke list opp 3-4 spillere fra f.eks Stabæk, Rosenborg osv.! Forklar hvorfor dere tar med de spillerne dere har valgt.

 

Blir spennende å se hvordan lagene deres blir seende ut da! :thumbup:

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Zlatan hørrer ikke til på ett stjerne lag!! han er en oppskrutt spiller!!!!! Han er langt ifra verdens beste spiss...han ligner på berbatov, slapp som ei hengerompe og ser ut som om han ikke gidder og jøre noe!!!

 

Jeg er en Zlatan hater!!!

 

Woow så mye hat der var her a, han er en av de beste spissene synes jeg da, men min største fav. er R9 gamle ronaldo, beest,.men kompis..hvem er din fav??Berbatov ekke så ille daa..

Lenke til kommentar
Enig, jeg avskyr Zlatan...Hadde han kommet til Manchester United hadde jeg vært veldig skuffet over Ferguson. Han er ego, og selvopptatt. Og anser seg selv som verdens klart beste spiller. Nei, æsj...Sånne typer hører ikke hjemme i fotballen.

Hahaha, hva fikk din kone til gave?hun fikk Zlatan,.hahaha,

Du manu fan,jg er oxo manu fan slapp av, Hva md Ronaldo??selvoptatt?Sier at han er NR.1;og best osv..

PS er fan av C.Ronaldo,.

Lenke til kommentar
Zlatan hørrer ikke til på ett stjerne lag!! han er en oppskrutt spiller!!!!! Han er langt ifra verdens beste spiss...han ligner på berbatov, slapp som ei hengerompe og ser ut som om han ikke gidder og jøre noe!!!

 

Jeg er en Zlatan hater!!!

 

Woow så mye hat der var her a, han er en av de beste spissene synes jeg da, men min største fav. er R9 gamle ronaldo, beest,.men kompis..hvem er din fav??Berbatov ekke så ille daa..

 

Jeg er en Gunner så jeg mener at Fabregas er en av verdens beste spillere! jeg liker ikke spillestilen til både berbatov og zlatan...

 

Enig, jeg avskyr Zlatan...Hadde han kommet til Manchester United hadde jeg vært veldig skuffet over Ferguson. Han er ego, og selvopptatt. Og anser seg selv som verdens klart beste spiller. Nei, æsj...Sånne typer hører ikke hjemme i fotballen.

 

 

Der må jeg si meg helt enig:) men det er en ting jeg er uenig i...Manu suger og Arsenal er best!!!

Lenke til kommentar
Zlatan hørrer ikke til på ett stjerne lag!! han er en oppskrutt spiller!!!!! Han er langt ifra verdens beste spiss...han ligner på berbatov, slapp som ei hengerompe og ser ut som om han ikke gidder og jøre noe!!!

 

Jeg er en Zlatan hater!!!

 

Alle må jo få lov og ha hver sin mening !

Endret av Henrikssen
Lenke til kommentar

Greit at du hater Zlatan, men faktum er at han er en av verdens absolutt beste spisser.

 

Egosentrisk i spillestilen? Jeg kan si meg i enig i det, men bare til en viss grad. Hadde han ikke fått lov til å utfolde sine individuelle ferdigheter på det planet han gjør under Mourinho og tidligere under Mancini, hadde han ikke vært den samme spilleren han er den dag i Internazionale. Han kan gjøre ting med ballen ingen andre kan, og han er den mest kreative spissen i moderne fotball. Hvis Zlatan hele tiden hadde lett etter bedre pasningsalternativer hadde det kanskje blitt flere mål på Julio Cruz og midtbanen, men Zlatan er en fantastisk skapende spiss. Jeg simpelthen elsker spillestilen og attituden til Zlatan Ibrahimovic.

 

Han skryter en del av seg selv, men det med god grunn. Jeg synes det er herlig at han er så frittalende.

Lenke til kommentar

KE: REINA ( Liverpool )

 

HB: MARIO MELCHIOT ( Wigan )

VB: EVRA ( Man Utd )

FS: BREDE HANGELAND ( Fullham )

FS: JAMIE CARRAGHER ( Liverpool )

 

MH: C.RONALDO ( Man Utd )

MV: JUAN ARANGO ( Mallorca )

MS: Gattuso ( AC Milan )

MS: STEVEN GERRARD ( Liverpool)

 

AS: TORRES ( Liverpool )

AS: BENT ( Tottenham )

 

som dokke ser, er eg mest intrissert i Premier League. Eg er ikkje så godt orientert anna en England.

Men Premier League er verdens beste liga, så eg trur ditta laget hadde vore vanskeleg å slå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...