levlex Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Her er toppmodellen du kan bytte deksler på. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Set ut til at det eneste nye/spesielle på denne er at man kan skifte deksel. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Dette kommer dere med nesten to uker etter den kom, veldig bra må jeg si Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bedre sent enn aldri. Dessuten er det en supermobil som har alt, til en fanttastisk pris. http://3lib.ukonline.co.uk/sshow/ss65.html Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Set ut til at det eneste nye/spesielle på denne er at man kan skifte deksel. Samt fin pris, mindre størrelse, bedre design osv. i forhold til tidligere løsninger. Lukker du øynene ser du ikke så mye. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Har hatt min i ei uke. Det meste er positivt. Men det er også ting som irriterer. Se under: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12269016 Endret 2. november 2008 av CellularDude Lenke til kommentar
chris2ffer91 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 haha. jeg kjøpte denne hos mpx rett etter at de fikk den på lager. da måtte jeg betale 3 200 kr. ser at nå koster den 3790 kr. ser ut til at jeg sparte noen kroner på å være tidlig ute Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 haha. jeg kjøpte denne hos mpx rett etter at de fikk den på lager. da måtte jeg betale 3 200 kr. ser at nå koster den 3790 kr. ser ut til at jeg sparte noen kroner på å være tidlig ute Grattis! Normalt er vel mobilene dyrest i begynnelsen, spesielt hvis de er ettertraktet. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Den der telefonen er jo helt perfekt for folk som reiser ofte =) Ser ut som en utmerket telefon å koble til pc for å få nett tilgang Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Synes nesten det mest imponerende er at de har klart å holde vekten på lave 97gram. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 haha. jeg kjøpte denne hos mpx rett etter at de fikk den på lager. da måtte jeg betale 3 200 kr. ser at nå koster den 3790 kr. ser ut til at jeg sparte noen kroner på å være tidlig ute Dette er nok grunnet prisøkning på nokia forårsaket av svak krone i forhold til euro Lenke til kommentar
N79 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vurderer følgende pluss i forhold til andre topp-telefoner (enig? - eller har jeg bommet på noe): -Lett vekt -Hendig format -Ikke "blærete" design -Radiosender -FM med RDS -Ikke fiklete skyvetelefon - lett enhåndshåndtering -Absolutt alt (-unntatt tv-mulighetene til N96) -Forbausende gunstig pris Lenke til kommentar
N79 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 cdon.no har fortsatt pris under 3'3 Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 cdon.no har fortsatt pris under 3'3 Ligg langt unna cdon når det gjelder hardware, det er min erfaring, laaangt unna. cd og dvd - superbra, hardware - nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg