Gå til innhold

Arrangere LAN i Rogaland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var i dag og hørte med en ungdomsskole angående lokaler, og fikk et nei, siden vi var litt unge, og ikke har en organisasjon i ryggen.

Opprett en dummy-organisasjon/forening og skaff dere et organisasjonernummer dersom det er mulig. Det viser til litt større engasjement og seriøsitet, og som dere har erfart, så trenger dere å ta dere ut bra når dere ber om ting. (Og når du spør, så ikke gjør det over telefon eller midt i et møte, men slik vet du sikkert)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hvis du e gira på å arransjera StorLan, vil eg anbefala deg å få litt erfaring først. Bli med i et Crew t et av dei store Lan'å som e posta på toppen av detta forumet (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1012515).

 

Sjøl e eg me i TechCrew t GameCage og vil oppfordra deg t å værr me på detta sista helgå i Mars. Påmeldingå e endå ikkje åpna, men d skjer snart. Mær info finne du på www.Gamecage.no elle så e me på #kpdn og #gamecage på EFnet på irc.

 

Ellers så har me ein dataklubb i ungdomslokalet i Norheim Kirke på fredagskveldane. E bare t å ta seg ein tur innom der ein kveld elle 2. Mær info om d finne du på www.kpdn.no.

Lenke til kommentar
Jeg har vært med å arrangere noen mellomstore lan (ca 80 pers), og synes det er en kjekk oppgave. Det begynner å bli en stund siden, så jeg begynner å få lyst til å få gang på noe. Derfor tenkte jeg å begynne med litt research om dette kan være mulig.

 

Jeg har lyst til å arrangere et lan i Rogaland, for ca 100? personer eller slikt. Jeg trenger derfor litt folk til å være med på planlegging etc. \

 

Kan du tenke deg å være med å skape arrangement for ungdom i Rogaland? Jeg tror det kan bli kjekt :p.

 

Tanken er først å fremst å arrangere lanet en helg, slik at vi ikke okkuperer ferier, som er opptatt nok fra før.

Tenker at vi bør ha en grense på folk med ansvar på minst 16 år, for å holde en viss standard på arrangementet.

 

Hva tror dere om dette?

 

viss du endrer ald. grense til 14/15+ så kan jeg reklamere i Ølen, viss du kan maile posters til meg... har vert på 100stk. lan før (Lunde Lan) og det var sjukt konge... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...