Sushi1337 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 www.callofduty.com Gå til intel og så patch 1.1 Lenke til kommentar
drz Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 hihi kjøpte cod5 idag og mannen i kassen ga meg et lite kort som unlocka M1A1 online. Ble litt glad når jeg etterpå fant ut at det var et lvl 50+ våpen Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Velvel, jeg forhåndsbestilte spillet hos absoluttspill.no og jeg skulle fått M1A1, men NEIDA, jeg fikk ikke det. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Velvel, jeg forhåndsbestilte spillet hos absoluttspill.no og jeg skulle fått M1A1, men NEIDA, jeg fikk ikke det. M1A1 er ikke det us carbine,men det er også colt 1911 og us garand Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har spilt meg opp til lvl 48 nå, og må si jeg er ganske fornøyd. Nå spiller jeg riktignok CoD kun for multiplayer, og så langt syntes jeg det fungerer greit... MEN, jeg syntes det er idiotisk at de har tuklet med hardcore. Da dette var det eneste jeg spilte i CoD4, så er det idiotisk at de har gjort så folk plutselig tåler 3-4-5 skudd i hardcore, med en singleshot rifle. Så, man må jo nesten spille på tweakede servere hvor de har satt maxhp til 30 for at det skal bli det samme... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Habitats: tror nesten heller det er singleshot riflen som er veldig underpowered i forhold til de andre våpnene. Endret 22. november 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 hihi kjøpte cod5 idag og mannen i kassen ga meg et lite kort som unlocka M1A1 online. Ble litt glad når jeg etterpå fant ut at det var et lvl 50+ våpen Må si jeg synnes litt av moroa er å starte på lvl 1 og spille meg oppover... Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Mulig det er tatt opp før i tråden, men da har jeg missa det. Noen som kan svare meg på om man kan legge til cod5 i steam om man kjøper det på elkjøp f.eks? Eller må man kjøpe det via steam for å få det registrert der? Vet man kan legge til valve spill, men usikker på andre typer spill. Er 50 spenn billigere på elkjøp, ikke store summen, men det hjelper på når det kommer ut såpass mange bra spill som det gjør om dagen. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 du kan bare trykke på "legg til spill som ikke er fra steam" ellernoe sånt... Så kan du legge til alle spill du har... Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tenker ikke på å legge til snarvei da. Men å legge til cod5 keyen så jeg kan laste det ned via steam om jeg ønsker på et senere tidspunkt (når dvden er borte eller gjennglemt). Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Aha, forstår... Rett ved siden er en knapp som står aktiver et produkt i steam... kanskje det går? Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har ingen nøkkel jeg kan prøve med, derfor jeg spør Vært interesant om noen som har kjøpt det i butikk kunne testet det ut. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 De eneste spillene du kan aktivere via steam, er valve spill tror jeg. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det jeg lurer på, derfor jeg ønsker at noen som har kjøpt cod5 boksen prøver å legge til keyen sin i steam. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 er det flere enn meg som syns at ladingen (av våpnene) funker litt dårlig. dersom du først begynner å lade og så løper så må du lade på nytt når du stanser igjen. eller du kan ikke skyte bestandig selv etter at du har løpt og stanset. (må trykke 4-5 ganger på museknappen før et skudd løsnes). dette er veldig irriterende når du spiller online:( håper at det kommer noen hotfixes angående dette snart i form av nye patcher. 1,1 fikset bare grafiske problemer. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er jo bare å bytte til pistolen og tilbake for å avbryte reloaden. Man kunne ikke reloade mens man løp i CoD4 heller. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Synes det var litt dritt både på COD 4 og nå på COD 5 at interfacen går bort hele tiden. Altså det som viser hvor mye ammo du har osv. Noen som vet om det går ann å få det til å være der permanent? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er jo bare å bytte til pistolen og tilbake for å avbryte reloaden. Man kunne ikke reloade mens man løp i CoD4 heller. jeg likte cod 2 multiplayeren best jeg;) Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det jeg lurer på, derfor jeg ønsker at noen som har kjøpt cod5 boksen prøver å legge til keyen sin i steam. Funker ikke, får kun lagt inn Cod5 som en snarvei uten key code.... Så då må nok kjøpe den i steam.. Får kun opp Non-steam game når jeg spille cod 5 nå, der hvor det pleier og stå CS:S og left 4 dead.. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som har har noen norske/svenske servere å dele som er aktive? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå