Gå til innhold

[Løst]Call of Duty: World at war ( Call of Duty 5 )

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Meget godt spill, ble veldig overasket da jeg er temmelig lei WW2 FPS

tullet som alle lager, men de greide faktisk å lage noe/delsiv nytt

og fengende med dette spillet.

MP delen fengte meg ikke i CoD4 og hopper glatt over den i CoD5 også.

Det blir kanskje litt ensformig lengre utover og missionene er veldig

in your face, korte og lite rom for å tenke eller å være strategisk.

Men det fungerer begge veier, det er herlig og litt kipt, spørs

hvordan man ser det. Grafikken har de greid å polere ekstremt bra

og lyden er flott.

Helt klart en 8.5/10 - Hakket over CoD4, da mellomsekvens-videoene

og musikken i CoD5 bare gir hele spillet det lille ekstra som ikke var

til stede i CoD4 ^^

WHAT THE FUCK.

Mannen som komponerte musikken til CoD4 skal ha 30-40% av æren for at campaign til CoD4 er såpass bra/emosjonelt som det er. Harry Gregson Williams er et geni av de få innen det han driver med. Sammenlignet med musikken i CoD5 som var bare noe tørr jalla satt sammen.

Anbefaler deg å ta siste oppdrag i CoD4 og høre på den aller siste melodien som blir spilt der. Kom så tilbake og påstå det samme.

GET THE FUCK OUT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hæ? Jeg har spilt rett i underkant av 6 timer, og jeg er ferdig? :( Hvordan er det mulig å slippe ut et spill som du fint kan unnagjøre mellom lunch og middag :S

Måtte bare få det ut!

Nå er nå dette et MP spill da. Men singleplayeren er den kuleste opplevelsen ever, særlig i COOP så er det ufattelig bra gjennomført.

Lenke til kommentar
Jeg sliter med at det tar ~3 minutter å starte spillet. Skjermen blir bare sort. Så kommer bildet etter ca 3 minutter. Det samme skjer etter/før loadinger... Noen som har hatt samme problemet?

Hei

Ja jeg har samme problem. Head-Hunter har det også. Jeg har lest alle innleg her men det ser ut som om ingen kan løse dette.

Men hvist det er noen som kan komme med en løsning så setter vi stor pris på det, på forhånd takk. :thumbup:

Lenke til kommentar
Vil tro problemet løser seg da ;)

Tja, jeg sliter med samme og flere problemer: Trodde min nye laptop Acer 7730g med Nvidia GeForce 9600 M GT (512 dedikert minne) skulle kjøre dette spillet glatt men det gjør den ikke. Mye venting, hakking på mellomspill mellom brett etc. Får ikke stil inn musa heller; bare "sklir" rundt i bildet. Hjelper ikke å gå ned på oppløsning etc. Har en eldre HP som kjører spillet nesten knirkefritt men på lav oppløsning. Noen som kan hjelpe en fersking????

Lenke til kommentar

Tja, jeg sliter med samme og flere problemer: Trodde min nye laptop Acer 7730g med Nvidia GeForce 9600 M GT (512 dedikert minne) skulle kjøre dette spillet glatt men det gjør den ikke. Mye venting, hakking på mellomspill mellom brett etc. Får ikke stil inn musa heller; bare "sklir" rundt i bildet. Hjelper ikke å gå ned på oppløsning etc. Har en eldre HP som kjører spillet nesten knirkefritt men på lav oppløsning. Noen som kan hjelpe en fersking????

Mulig det er noe feil med driverene dine eller at du mangeler drivere. Prøv å innstaller skjermkort driveren på nytt du.

Lenke til kommentar

Mulig det er noe feil med driverene dine eller at du mangeler drivere. Prøv å innstaller skjermkort driveren på nytt du.

Ja, ser at det ligger en oppdatering på Nvidias hjemmesider men jeg får beskjed at jeg ikke har rett utgave av Vista installert (32-bits), noe jeg vitterligen har. Har kontaktet Acer`s support og venter på svar. Hel... mye styr da. Andre tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...