Gå til innhold

[Løst]Call of Duty: World at war ( Call of Duty 5 )


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir irritert over savesystem her. Har visst mistet alt jeg har gjort i singleplayer. Orker nesten ikke begynne på nytt.

 

Noen som kan vise innholdet i "C:\Users\<brukernavn>\AppData\Local\Activision\CoDWaW\players" og alle undermapper. Ser ut som jeg fortsatt har savegamene men får bare frem "Semper Fi" i Mission Select -menyen :(

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
Fant ikke servern din jeg Canon-fotografen.

kan vi kanskje avtale igjen i morgen da? kanskje noen andre kan hoste den? egentlig ikke så rart at du ikke fant den, for så var du av og da spilte jeg mp istedet, så var du på igjen og sånn.. lol.

 

hadde litt problemer med å få starta serveren og, spillet slo seg av 50%...

 

men vi får det sikkert til i morgen :)

 

+ kan vi ta resten av diskusjonen og snakkingen i vennetråden? blir egentlig litt mer min, din og moose sin snakketråd :p

Lenke til kommentar
edit: nå skjønner jeg problemet ja, nå er jo online service seriøst nede..

 

Tok litt tid før du forsto :p

Det går an å spille "Nacht der Untoten" (zombie-opplegg) offline når du runner campaign ;D.

 

Har sitti og spilt nå siden kl. 11.30 i morges, og ble ferdig med SP-delen på veteran for ikke så alt for lenge siden. En ting må jeg bare si: for et syyyykt bra fps :D. Ble helt hekta jeg. Jeg likte dette like mye som jeg likte. Syns de har vært flinke til å bruke musikken til å skape stemning der det trengtes, noe som er veldig viktig for meg. Er ikke noe som å styrte fascistene ^^.

Endret av ArneMaiden
Lenke til kommentar
Har sitti og spilt nå siden kl. 11.30 i morges, og ble ferdig med SP-delen på veteran for ikke så alt for lenge siden. En ting må jeg bare si: for et syyyykt bra fps :D. Ble helt hekta jeg. Jeg likte dette like mye som jeg likte. Syns de har vært flinke til å bruke musikken til å skape stemning der det trengtes, noe som er veldig viktig for meg. Er ikke noe som å styrte fascistene ^^.

 

Veldig gjennomført singleplayer ja, men er jo så latterlig kort. (eller kan det være at jeg ble så utrolig oppslukt av kampanjen?)

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Har fått spilt en god del MP nå, har dere også det problemet at man blir født rett ved fiendene når dere blir respawnet ganske ofte? Er jo ganske irriterende når de plutselig blir født rett bak deg og plafer deg ned. COD4 sørget alltid for at man ble født langt unna fiendene.

 

Skjer hele tiden her. Mange som klager over spawninga på det offisielle forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...