Mr.Anki Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Får håpe de får den opp igjen snart Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Så siden masterserveren er fucka kan jeg ikke en gang fortsette på singleplayer? Har bare valget om oppdraget "Semper Fi" nå.. :< Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Haha blade-bunny, det er fordelen med kontolagring på nettet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er singelplayer delen lagret på nett også? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 hvis dere får online service error må dere bare vente noen min i main menuen. så kobler den seg til igjen. OG Mr. Anki , det som tar mest skare på tanks er å kaste en sarchel charge og vente til tanken er kjørt oppå chargen, og detonere den da Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er singelplayer delen lagret på nett også? Tydeligvis. Hvis ikke jeg får koblet til online accounten min resettes alle instillingene til default og je må begynne på nytt på campaign. Nesten litt dumt. Synes singleplayerdelen burde bli lagret lokalt også. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 hvis dere får online service error må dere bare vente noen min i main menuen. så kobler den seg til igjen. Men en får uannsett service error da også... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 hvis dere får online service error må dere bare vente noen min i main menuen. så kobler den seg til igjen. Men en får uannsett service error da også... får du det hele tiden? pleier å få det jeg og, pleier å mekke litt på klassene mine og se på hva slags challanges jeg har klart i mellomtiden xD men hvor lenge siden er det siden det funket da? skulle ikke tro det var dårlig connection, for cod4 har nermest aldri connection problemer :/ Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Etter å ha installert i vista så finner jeg bare snarvei til spillet i games/spill på start menyen. Er dette normalt? De andre cod spilla hadde som regel to snarveier på skrivebordet, en for sp og en for mp. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det kom ingen snarvei hos meg heller. Men det er jo bare å legge de på skrivebordet selv Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tror faktisk ikke Vista legger snarveier til skrivebordet på alle spill. Enkelte, men ikke alle. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg fikk ikke noe under alle programmer en gang jeg Mulig jeg huka av for det, men tror da ikke det... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg fikk ikke noe under alle programmer en gang jeg Mulig jeg huka av for det, men tror da ikke det... ganske sikker på at jeg ikke gjorde det jeg heller... får ikke opp waw selv om jeg søker på det i "søk" 0 programer og 0 filer ble funnet elns Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 får du det hele tiden? pleier å få det jeg og, pleier å mekke litt på klassene mine og se på hva slags challanges jeg har klart i mellomtiden xD men hvor lenge siden er det siden det funket da? skulle ikke tro det var dårlig connection, for cod4 har nermest aldri connection problemer :/ Cod4 lagrer ikke kontoen online. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nå må de snar få fikset problmet! Jeg vil spille Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nå må de snar få fikset problmet! Jeg vil spille Enig. Begynner å bli rastløs. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 får du det hele tiden? pleier å få det jeg og, pleier å mekke litt på klassene mine og se på hva slags challanges jeg har klart i mellomtiden xD men hvor lenge siden er det siden det funket da? skulle ikke tro det var dårlig connection, for cod4 har nermest aldri connection problemer :/ Cod4 lagrer ikke kontoen online. mente at jeg ikke får ingame connection error, så da kan det ikke være linjen min som er treg.... antar jeg da forresten, som jeg skrev i vennekodetråden, joiner du og anki coop zimbiemode imellom ca. 20.00 og 21.30? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kan sikkert bli med ja, men jeg er opptatt fra kl 21:00 til 22:00. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ja, det kan jeg nok, hvis masterserveren er oppe igjen til da. Kom nettopp til level 13 aleine Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Går det an å spille sånn nazizombie ting for seg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå