Gå til innhold

[Løst]Call of Duty: World at war ( Call of Duty 5 )

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er singelplayer delen lagret på nett også?

Tydeligvis. Hvis ikke jeg får koblet til online accounten min resettes alle instillingene til default og je må begynne på nytt på campaign.

Nesten litt dumt. Synes singleplayerdelen burde bli lagret lokalt også.

Lenke til kommentar
hvis dere får online service error må dere bare vente noen min i main menuen. så kobler den seg til igjen.

Men en får uannsett service error da også...

får du det hele tiden? pleier å få det jeg og, pleier å mekke litt på klassene mine og se på hva slags challanges jeg har klart i mellomtiden xD

men hvor lenge siden er det siden det funket da? skulle ikke tro det var dårlig connection, for cod4 har nermest aldri connection problemer :/

Lenke til kommentar
får du det hele tiden? pleier å få det jeg og, pleier å mekke litt på klassene mine og se på hva slags challanges jeg har klart i mellomtiden xD

men hvor lenge siden er det siden det funket da? skulle ikke tro det var dårlig connection, for cod4 har nermest aldri connection problemer :/

Cod4 lagrer ikke kontoen online.

Lenke til kommentar

Cod4 lagrer ikke kontoen online.

mente at jeg ikke får ingame connection error, så da kan det ikke være linjen min som er treg.... antar jeg da ;)

forresten, som jeg skrev i vennekodetråden, joiner du og anki coop zimbiemode imellom ca. 20.00 og 21.30?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...