Joney Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Synes det var litt dritt både på COD 4 og nå på COD 5 at interfacen går bort hele tiden. Altså det som viser hvor mye ammo du har osv. Noen som vet om det går ann å få det til å være der permanent? ja, ikke spill på hardcore. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Synes det var litt dritt både på COD 4 og nå på COD 5 at interfacen går bort hele tiden. Altså det som viser hvor mye ammo du har osv. Noen som vet om det går ann å få det til å være der permanent? Århundrets! Men som fyren ovenfor sa; ikke spill på hardcore. Hardcore fjerner alt av HUD (head-up display) og gjør alle våpen mer sårbare. Dør mye lettere med andre ord. Tror det skal være et eget filter i serverbrowseren for å huke ut de som er/ er ikke hardcore. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Synes det var litt dritt både på COD 4 og nå på COD 5 at interfacen går bort hele tiden. Altså det som viser hvor mye ammo du har osv. Noen som vet om det går ann å få det til å være der permanent? Århundrets! Men som fyren ovenfor sa; ikke spill på hardcore. Hardcore fjerner alt av HUD (head-up display) og gjør alle våpen mer sårbare. Dør mye lettere med andre ord. Tror det skal være et eget filter i serverbrowseren for å huke ut de som er/ er ikke hardcore. Tror ikke det det han mener. Hvis man løper en stund uten å løsne ett skudd, så skjules HUDen. I hardcore vises den aldri... Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Synes det var litt dritt både på COD 4 og nå på COD 5 at interfacen går bort hele tiden. Altså det som viser hvor mye ammo du har osv. Noen som vet om det går ann å få det til å være der permanent? HAHA! Den var god Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Synes det var litt dritt både på COD 4 og nå på COD 5 at interfacen går bort hele tiden. Altså det som viser hvor mye ammo du har osv. Noen som vet om det går ann å få det til å være der permanent? Århundrets! Men som fyren ovenfor sa; ikke spill på hardcore. Hardcore fjerner alt av HUD (head-up display) og gjør alle våpen mer sårbare. Dør mye lettere med andre ord. Tror det skal være et eget filter i serverbrowseren for å huke ut de som er/ er ikke hardcore. Tror ikke det det han mener. Hvis man løper en stund uten å løsne ett skudd, så skjules HUDen. I hardcore vises den aldri... Mulig det.., men han sa jo "ammo du har osv." Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Når jeg spiller på de vanlige serverne forsvinner interfacen som han sier, men kart visses... Skjer det samma her noen ganger også... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 På de serverene som ikke er hardcore vises vel ammo og poeng du får for å drepe mm. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 crosshair er ikke på hardcore... Men kartet vises på hardcore, hvis noen har aktivert UAV Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ja, men tror han lurte på hvorfor ammo osv forsvinner ettervert på servere som ikke er hardcore... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 crosshair går aldri bort i core, men hud går bort om du ikke gjør noe, ta og kniv i lause lufta, eller dobbeltklikk Y skal nok funke Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Crosshair er ikke der i hardcore... Men spiller du på Xbox360? Eller PS3? Jeg spiller på pc, og der er det slik... EDIT: Jeg snakket om CoD 4, når det var snakk om 5... Det er slik i 4eren, men jeg aner ikke hvordan det er i 5eren... Endret 24. november 2008 av Lolli Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 http://sniperkustoms.com/Sniper_Kustoms_Cr...r_NEWblack2.JPG f,eks. Noen som vet en enkel måte å få cod5 til å starte i mp modus direkte ifra steam? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som vet en enkel måte å få cod5 til å starte i mp modus direkte ifra steam? Ja, høyreklikk på CoD5 under My Games gå til "Properties" -> "Set Launch Options" skriv inn "-applaunch 10090 +startMultiplayer" (uten ""). Nå starter spillet automatisk multiplayer om du starter det fra steam. Du kan også lage en egen snarvei ved å bruke " "E:\#Installed Games#\#Steam\Steam.exe" -applaunch 10090 +startMultiplayer " (uten de ytterste "") som "Target location". Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 skal folket, har folket tatt prestige? Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 skal folket, har folket tatt prestige? Ja, jeg skal det. Føler at jeg står stille i spillet om jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 enig der, kommer nok til og fyre på jeg og Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 skal folket, har folket tatt prestige? Når blir prestige unlocka? Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 skal folket, har folket tatt prestige? Når blir prestige unlocka? Etter du har kommet opp i level 65 kan du velge å ta prestige mode. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 skal folket, har folket tatt prestige? Når blir prestige unlocka? Etter du har kommet opp i level 65 kan du velge å ta prestige mode. Og da starter man på lvl-1 igjenn? og må jobbe seg opp til 65 igjenn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå