toazty Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 noen som har erfaringer med DETTE ? utseende var pent , iallefall etter det bildet. og grei effekt på psu så prisen med 500w psu på ca 700kr er ikke galt etter mitt syn? men erfaringer mottas med stort takk Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har bygd to maskiner i dette kabinettet og er meget fornøyd med det. Synes det er mye bedre kabinett en blant annet p182 og p190. (mest pga jeg ikke liker løsningene i disse to) God demping på harddisker. Kunne kanskje vært en bedre løsning på å ta dem inn og ut. Men det funker. Får vell kanskje ikke inn de aller største skjermkortene. ala g280 og 4870x2. Men med den PSUen er det vell ikke aktuelt? Eneste jeg vil anbefale ellers å handle med til kabinettet er en ekstra vifte for å montere i front, da det kun følger med vifte bak i kabinettet. Dette er et kabinett som jeg anbefaler til maskiner som ikke skal yte best men være helt ok. Og personlig kommer jeg til å bruke dette kabinettet neste gang jeg skal bygge maskin i middelklassen. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 ok, takk for svar. jeg skal bruke pc'en til litt spilling , og surfing. er ikke en heavy gamer, skal dytte inn et 4850gpu kort så det og en e8500cpu, eller en q9550 så det blir ikke noe heavy opplegg. setter på en kraftig vifte på cpu, så det blir litt mindre støy, men hvordan er støyen på psu? , har litt forbi mot støy, pcen står ofte på om natta, så jeg vil ikke ligge i naborommet å irritere meg over støy fra den. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Støyen fra kabinettet er helt ok. Har ikke noe problemer med den. Du kan godt ha maskinen inne på samme rom som deg. Men da vil nok GPU vifte være den som støyer mest. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 da blir det et sonata III kabinett på meg.. takk for svar mister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå