Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta mi er usikker på om hu holder ut!

Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vert sammen med dama i rundt 3 månder nå. Og idag sa hun at hun ikke var sikker på at hun holdt ut lengre.

Hun har en fortid som tøs, og hun sier at hun har vanskelig me og binde seg. men også at hun elsker meg veldi høyt og at hun ikke forstår hvorfor hun har slike tanker. Jeg elsker denne jenta som faen selv og har ikke lyst at hun skal tenke slik, jeg vet at hun elsker meg og forstår ikke hvorfor hun har tanker om at hun ikke holder ut lengre.

Noen som kan hjelpe?

takk.

Fortid som tøs?!? Og er under 16? Herrejemini da mann! Jentungen har da flere gode år fremfor eg der hun kan ligge med hvem hun vil så mye hun vil. Hvorfor pokker skal du komme å ødelegga alt for henne ved å kallene henne for tøs og tvinge henne inn i et forhold hun ikke vil være i? Slipp jenta løs og la henne leve ut sine lyster så mye hun orker og la henne leve! Finn deg heller ei saktmodig misjonærstillinglivetut dame. passer deg nok bedre skal du se :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste du gjør er og ikke gi opp! VIs du bryr deg om ho, overrask henne med småting, og lytt mye til ho! og prøv så godt du kan og ikke la ho tenke det negative!

HAr opplevd litt slikt selv før, men har vært positiv, lyttet og overrasket henne litt, og om en 1 uke nå har vi vært sammen i 9mnd, har aldri brydd meg om noen jente som jeg gjør med jenta mi nå! og seffølgelig har vi hatt krangler osv, men innerst inne vil ingen av oss gi opp!

Selv om dette kan være vanskelig så er ingen ting slutt enda, ikke mas på henne, men prøv og gjør no artig sammen, og kansje små flørte litt slik att hun opprett holder det hun føler for deg, men ikek prøv og hopp i køys med ho vær dag:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...