Gjest gutt16yo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei Jeg har vert sammen med dama i rundt 3 månder nå. Og idag sa hun at hun ikke var sikker på at hun holdt ut lengre. Hun har en fortid som tøs, og hun sier at hun har vanskelig me og binde seg. men også at hun elsker meg veldi høyt og at hun ikke forstår hvorfor hun har slike tanker. Jeg elsker denne jenta som faen selv og har ikke lyst at hun skal tenke slik, jeg vet at hun elsker meg og forstår ikke hvorfor hun har tanker om at hun ikke holder ut lengre. Noen som kan hjelpe? takk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvis hun har slike tanker allerede etter tre små måneder så tviler jeg på at dette forholdet har noen fremtid. Det er tross alt i denne perioden at folk normalt sett er mest nyforelska og alt går glatt. Det beste du kan gjøre nå er nok å være litt hard og gi utrykk for at du ikke finner deg i å være noen tøffel som går og venter på at hun skal bestemme seg for om hun vil ha deg eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest gutt16yo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvis hun har slike tanker allerede etter tre små måneder så tviler jeg på at dette forholdet har noen fremtid. Det er tross alt i denne perioden at folk normalt sett er mest nyforelska og alt går glatt. Det beste du kan gjøre nå er nok å være litt hard og gi utrykk for at du ikke finner deg i å være noen tøffel som går og venter på at hun skal bestemme seg for om hun vil ha deg eller ikke. tror du det er den beste måten? jenta er ei som altid har vert bortsjemt og liker ikke og bli herset med. det har jeg gått me på men er ikke pusekatt for det om. Hvordan tror du hun vil reagere om jeg er litt hard? Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvis hun har slike tanker allerede etter tre små måneder så tviler jeg på at dette forholdet har noen fremtid. Det er tross alt i denne perioden at folk normalt sett er mest nyforelska og alt går glatt. Det beste du kan gjøre nå er nok å være litt hard og gi utrykk for at du ikke finner deg i å være noen tøffel som går og venter på at hun skal bestemme seg for om hun vil ha deg eller ikke. tror du det er den beste måten? jenta er ei som altid har vert bortsjemt og liker ikke og bli herset med. det har jeg gått me på men er ikke pusekatt for det om. Hvordan tror du hun vil reagere om jeg er litt hard? Du er nødt til å være hard , tøff og ta kontroll. Si at du ikke vil bli hærset med og vise styrke. Det er den eneste måten du kan klare å beholde henne. Vist du ikke gjør det, så er dette slutten på forholdet. Vi vet at det er best å gjøre det slikt og den eneste måten. Fordi vi prater utifra erfaring og vet at tøffel stil er det kun tap! Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Prate fornuft med ei jente på 16 minus ? Nei det funker ikke gitt. Jeg er rimelig sikker på at det eneste som funker er å få henne til og innse at hun ikke har han snurret rundt lillefingeren sin. Jenter vil ha det de føler de ikke kan få, gjort riktig er dette helt utrolig effektivt. Spesiellt mot unge naive jentevesener. edit: enig med Vizzy her, og ja vi snakker av erfaring.. desverre. Endret 2. november 2008 av phax Lenke til kommentar
Gjest gutt16yo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prate fornuft med ei jente på 16 minus ? Nei det funker ikke gitt. Jeg er rimelig sikker på at det eneste som funker er å få henne til og innse at hun ikke har han snurret rundt lillefingeren sin. Jenter vil ha det de føler de ikke kan få, gjort riktig er dette helt utrolig effektivt. Spesiellt mot unge naive jentevesener. edit: enig med Vizzy her, og ja vi snakker av erfaring.. desverre. Fortell om hvordan dette er gjort riktig? skal til henne imorgen, tenkte og prøve og fikse det da. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) -Du får fortelle henne at du vil ikke bli hærset med. -At ho får finne ut av hva hun vil. At du gidder ikke noe tull! Ho får tenke et par dager -Selv om ho elsker deg, så kan du ikke bare komme her og ha et forhold når det passer seg. Bare gi en ordentlig alvors prat med henne , så ignoerer du henne e noen dager. Viktig at med engang ho starter å ta kontakt med deg etter denne praten. At ikke du starter å bli tøffel med henne. Sett krav til ho , si hvordan du vil ha det og hvordan det skal være ! Vær sjefen og ta styring. Dette er noe som skaper attraction til jenter. Fordi du viser verdi ovenfor dem. Endret 2. november 2008 av Vizzy Lenke til kommentar
Gjest gutt16yo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 -Du får fortelle henne at du vil ikke bli hærset med. -At ho får finne ut av hva hun vil. At du gidder ikke noe tull! Ho får tenke et par dager -Selv om ho elsker deg, så kan du ikke bare komme her og ha et forhold når det passer seg. Bare gi en ordentlig alvors prat med henne , så ignoerer du henne e noen dager. Viktig at med engang ho starter å ta kontakt med deg etter denne praten. At ikke du starter å bli tøffel med henne. Sett krav til ho , si hvordan du vil ha det og hvordan det skal være ! Vær sjefen og ta styring. Dette er noe som skaper attraction til jenter. Fordi du viser verdi ovenfor dem. skal prøve dette, men skal jeg være sur på henne eller fortelle henne uten og være sint? tusen hjertelig takk for all støtte! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hun har en fortid som tøs?? Begynner folk tidlig å ligge rundt nå til dags? Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Vær litt sur, fordi det viser at du demonstrer ovenfor ho hvordan det skal være . Og hun vil skjønne at du mener alvor angående dette. Vist du freezer henne ut nå , så vil hun komme krypende tilbake. Og er det vi ønsker. Vist du holder en vanli og roli tone blir det ikke samme effekt. Det er viktig å kunne gi jenter både positive og negative følelser. Hun har en fortid som tøs?? Begynner folk tidlig å ligge rundt nå til dags? Jeg var tøs selv når jeg var 16 . Har ei jenta på 15 år på min tidligere (deltid.arbeidsplass. Som ligger med alle samtidig som ho har type. hehe Endret 2. november 2008 av Vizzy Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg var tøs selv når jeg var 16 . Har ei jenta på 15 år på min tidligere (deltid.arbeidsplass. Som ligger med alle samtidig som ho har type. hehe Hvis dama hans er 16 (kanskje yngre) og har en fortid som tøs, så såg jeg for meg at hun begynte som 12 13 år. For all del, jeg dømmer ikke, syntes det bare var en snodig formulering. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Her kommer min flotte 3 måneders teori inn. Av egen og andres erfaring ryker forhold etter 3 mnd, og hvis det ikke gjør det, fortsetter man og være sammen lenge. Endret 2. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg synes synd på deg trådstarter. Har ingen tro på at dette ender bra, jeg enser enten en slutt for forholdet, eller utroskap. Jeg har selv gått på en stor smell angående tøser, men det har hvertfall lært meg at jeg godtar faen ikke alt mulig. Finnes så mange jenter der ute så hvorfor nøye seg med noe sånt. Skjønner at du er forelsket i hun, er vel kanskje litt seint i ditt tilfelle, men for fremtiden ville jeg prøvd å holde meg unna tøser. Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sant det folk sier, vær litt hard mot henne, og gi uttrykk for at du ikke tolerer dette. Få henne til å tenke at det faktisk er hun som kanskje må frykte for forholdet, og ikke omvendt. Om hun har sterke følelser for deg, som hun sier, så funker slikt nærmest instant. Snålt, litt trist, men sant. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Alder på dere? Tolv? Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 HeiJeg har vert sammen med dama i rundt 3 månder nå. Og idag sa hun at hun ikke var sikker på at hun holdt ut lengre. Hun har en fortid som tøs, og hun sier at hun har vanskelig me og binde seg. men også at hun elsker meg veldi høyt og at hun ikke forstår hvorfor hun har slike tanker. Jeg elsker denne jenta som faen selv og har ikke lyst at hun skal tenke slik, jeg vet at hun elsker meg og forstår ikke hvorfor hun har tanker om at hun ikke holder ut lengre. Noen som kan hjelpe? takk. Jeg var i samme situasjon her for en liten stund tilbake. Hun sa det ikke rett opp i tryne mitt, men jeg visste at hun ikke likte å binde seg. Jeg ville jo ikke miste jenta, så jeg unngikk å mase på hun, lot hun feste fra seg litt og føle at det faktisk ikke var så ille å binde seg. Jeg var aldri sjalu, hvertfall ikke så hun så eller hørte det. Men nå er jeg også veldig god venn med hennes bestevenn, så jeg fikk mye tilbakemeldinger som roet meg ned. Dermed holdt jeg på hun en god periode til, jeg hadde liksom klart å utsette denne "vil ikke binde meg" følelsen. Men en dag kom hun hjem til meg, og sa hun ikke var klar for et forhold. Det som skremte meg var at jeg ikke følte en dritt når hun sa det. Jeg fant ut at det var liksom ikke verdt det, og et forhold skulle liksom ikke være sånn. Jeg ga absolutt ingen reaksjon, og i ettertid har hun ikke vært en dag uten å sende meg en melding, og vil møtes. hun angrer osv. (1-2 mnd siden hun dumpa) Men jeg setter meg ikke gjennom den dritten igjen. Jeg følte at jeg var "forelsket" i denne jenta, til det tok slutt, og jeg innså at det ikke var noe tap. Jeg var kjempe glad i jenta (Noe som det høres ut som du og er i din) men dette var et forhold jeg ikke savner i ettertid. Jeg mener at det ikke er verdt å være i et forhold hvis ikke begge er 100% inn i det. Tenk over det, la oss si du klarer å finne en måte, og dere er sammen i 6-12 mnd. Du vil alltid gå med en følelse av at hun ikke "vil" være i forholdet. Og det er i tillegg mye vanskeligere psykisk å bryte et forhold etter et år. Bryte i startfasen takler kroppen som regel bedre. Dette er hvertfall mine tanker og erfaringer rundt området. Lykke til Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ei som liker å tøse. Overaskende at hun har klart seg unna fristelser i 3 måneder. Du er jo kun 16 år ut i fra brukeren din. Finnes andre jenter hvis du er ute etter fast forhold, som du kan være med. Det at hun elsker det er ren løgn, hadde hun elsket deg hadde hun ikke hatt slike tanker, ihvertfall ikke etter å ha vært så lite sammen som dere to har. Da hadde fokuset ligget på deg slik du har ditt fokus rettet mot henne. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) hadde en jente vært usikker på om hun holdt ut med meg hadde jeg blitt fornærma mer enn jeg hadde blitt såra, så hadde jeg holdt meg unna henne til henne ville hatt mer for så å knulle henne å i det sekundet jeg er ferdig hadde jeg sagt du er oppbrukt kom deg ut herfra, fjern deg fra meg din skitne tøs Endret 3. november 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hun har en fortid som tøs.. Hehe.... Hvis du sier dette høyt kan du banne på det blir slutt jaffal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå