Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med valg av kjæreste, hvordan gå frem til å bare få en elskerinne?

Gjest Kåt-_-

Anbefalte innlegg

Gjest Kåt-.-
Syns du skal kjøre på med alle tre, og finner noen av de ut noe, så kan du være ærlig og si det som det er.

Og går det til helvete, så hadde du hvertfall en fun ride ;)

Kan jo ta det som din egen liten lek; "Se hvor langt jeg klarer å dra det før de finner ut noe"-aktig. Vil du ikke ha det seriøst, og bare farte rundt, så kan jo ikke ting bli bedre :p

No, vet de om det, og hun nr.1 ble jævli sur :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært vennen din hadde jeg slått til deg. For du er nødt til å få litt vett i deg!!

Det jeg kan gjøre derimot er å gi deg et par råd:

- Det høres IKKE ut som du er ute etter noe serriøst. Når du har lyst til å starte et forhold i den ene enden og være utro fra starten av. I tillegg har du lyst på forhold med en annen på samme tid. Dette er ekkelt. Uansett hvordan du vrir og vender på det vil det bli oppdaget. Enten ved at du drar med deg kjønnsykdommer fra både her og der, ved at folk snakker, eller ved at du driter deg ut på en annen måte.. Mobiler, unnskyldninger etc. Å ha 2/3 jenter samtidig KREVER TID... Jenter trenger oppmerksomhet. Etterhvert blir kanskje knullevennen avhengig av deg og hun får følelser for deg. Det er en grunn til at de som driver med flerkoneri har koner som vet om dette..

Gå å få deg et knull. Tenk på saken å innse hvilken kåt idiot du er!

Jeg blir kvalm av sånne gutter......

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært vennen din hadde jeg slått til deg. For du er nødt til å få litt vett i deg!!

Det jeg kan gjøre derimot er å gi deg et par råd:

- Det høres IKKE ut som du er ute etter noe serriøst. Når du har lyst til å starte et forhold i den ene enden og være utro fra starten av. I tillegg har du lyst på forhold med en annen på samme tid. Dette er ekkelt. Uansett hvordan du vrir og vender på det vil det bli oppdaget. Enten ved at du drar med deg kjønnsykdommer fra både her og der, ved at folk snakker, eller ved at du driter deg ut på en annen måte.. Mobiler, unnskyldninger etc. Å ha 2/3 jenter samtidig KREVER TID... Jenter trenger oppmerksomhet. Etterhvert blir kanskje knullevennen avhengig av deg og hun får følelser for deg. Det er en grunn til at de som driver med flerkoneri har koner som vet om dette..

Jeg er ikke helt sikker på hvilke forpliktelser klining gir. Ikke så mange synes nå jeg. Det er jo litt som på alle de ungkaren og bonde kjærlighets dating programmene på TV. Det er jo lov å date flere mennesker samtidig før en bestemmer seg, og heller ikke så uvanlig. Om du kysser litt på en date, så er jo det en måte å se om en passer sammen, ikke en forpliktelse om ikke å treffe andre. Hvis du har lovet noen "troskap" ved å si til dem at du vil forplikte deg til de, er jeg enig med deg.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig hvis man havner i et slikt dilemma må man ta et oppgjør med seg selv og de det gjelder. Finne ut av hva man ønsker osv. I begynnelsen hørtes det ut som om trådstarter gjorde nettopp dette.. Ved å spørre om det han holder på med er veldig uvanlig osv. Det med å holde på med alle 3 er det eneste som var drøyt, men klart.. Han er jo gutt.. Alles gutter drøm.. Kanskje 1 jente for mye.. Etterhvert kommer det flere og flere detaljer som jeg rett og slett synes var forkastelige!

Hvor gammel er du egentlig? Og jentene?

Du skriver at hun siste er litt vågal av seg, røyker og drikker litt.. Dette er da ganske vanlig?

Jeg vil heller kalle henne "vågal" fordi hun satt seg på fanget ditt, tok på deg og ville kline med deg..

Lenke til kommentar
Forkastelige detaljer? At han vil ha sex? Nå må du se å våkne opp evolem, vi lever ikke på 40-tallet. Det er ikke tabu å snakke om sex og sine ønsker. Sex trenger ikke å være forpliktende - og forkastelig er det i hvert fall ikke.

Ikke at han vil ha sex! Det vil jo alle.. Han gjør som han vil jeg sa hva jeg mener om utroskap/holde på med flere etc.. Poenget mitt var at det ikke virker som om han er ute etter noe serriøst.. Og at det er dumt å satse på flere jenter.. Han må velge.

Jeg utrykkte meg kanskje litt på feil måte...

Fyren har lyst å pule, forteller jentene hva han gjør og er ærlig. Hva pokker er galt med det?

Det er ikke noe galt så lenge de er med på det nei. MEN det var ikke det, det var snakk om i begynnelsen! Da var det hvordan han skulle holde på med alle tre. Eller minst to, der han skulle være i et forhold samt en jente å ha et sidesprang med.. (Slik jeg forstod det) Det er det jeg blir kvalm av:)

Endret av evolem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...