Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med valg av kjæreste, hvordan gå frem til å bare få en elskerinne?

Gjest Kåt-_-

Anbefalte innlegg

Gjest Kåt-_-

Okey. Mitt problem er dette: Har vært litt på gang med en jente den siste måneden. Gått litt å klint og bare vært sammen og sette film mm. De siste to ukene har eg begynt å ha veldig mye kontakt med en jente som er ett år yngre enn meg, som eg synest er veldig grei å ha med å gjøre, og hun er veldig vakker. Da var vi oppe i to jenter. For 4 dager siden møte eg en ny jente. Hun er ganske sånn vågal av seg, og røyker litt og drikker litt. Ikke at eg egentlig har sansen for sånne jenter, men hun er bare så forbanna deilig. Møtte henne dagen etterpå, og da satt hun seg ned på fanget mitt og begynte å kose litt med meg. Ting utviklet seg, og vi begynte å kline litt foran en venn av meg!

Så kommer det kinkige: Alle disse jentene bor på samme øy. Øyen er ikke så svær, tar vell 15 min å kjøre fra ende til ende. De to eg har klint med går faktisk på samme skole :no: Sjansene er med andre ord ganske svær for at jentene får vite om at eg holder på med alle sammen!

1: Hvordan skal eg klare å få jente nr til 3 til å bare være på en måte elskerinne, bare møte hun av og til å bare kline og litt tilfeldig sex? Noen spesiell måte å gå frem?

2: Burde eg bare konsentrere meg om en jente, eller skal eg ta sjansen og ta tingene som de kommer?( ganske koselig for meg no) :new_woot:

3: Synes dere at eg er en kåt jævel, eller er dette nokså vanlig i det norske ungdomsamfunn?

Jaja, takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_ano_*
3: Synes dere at eg er en kåt jævel, eller er dette nokså vanlig i det norske ungdomsamfunn?

Ja, du er kåt. Nei, det er ikke vanlig.

Lenke til kommentar
Gjest Kåt-.-
Hadde jeg bare hatt sånne problemer! :p

Du burde vel kanskje holde deg til en?! :!:

Kan tenke med det fort blir rot hvis du skal holde på med alle på en gang? xD

Ja, men vil egentlig ha alle! Kanskje eg kan kutte ut en.. Litt kjipt å holde på med to på samme skole..

Lenke til kommentar
Gjest Kåt-.-

Ja, du er kåt. Nei, det er ikke vanlig.

Er vell flere enn meg her som hra hatt samme (problem) ?

Lenke til kommentar

Ja, men vil egentlig ha alle! Kanskje eg kan kutte ut en.. Litt kjipt å holde på med to på samme skole..

har ikke akkurat mye erfaring på dette, men virker nesten som du bare vil ha sex?

Ellers synes jeg du burde bestemme deg for en du vil være med:)

Lenke til kommentar
Gjest Kåt-.-

har ikke akkurat mye erfaring på dette, men virker nesten som du bare vil ha sex?

Ellers synes jeg du burde bestemme deg for en du vil være med:)

Både og. Med hun siste, nr 3, så vill jeg bare ha sex, og det tror jeg egentlig hun vil og. De andre vill jeg ha noe mye mer seriøst med!

Lenke til kommentar

Når du holder på med 3 jenter samtidig og alle disse bor på samme Øy. Må du ta med dette i vurdering

1. Er det en slik alle kjenner alle kultur der? Kjenner disse hverandre?

2. Er de gode venner ?

3. Prater de mye ilag?

4. Hvordan er de som person?

Mest sannsyrlig vet alle 3 hvem de 2 andre er. Men vist dem ikke er gode venniner , så prater de ikke med hverandre om personlig ting. F.eks hvem de har rotet med.

Så må du tenke hvordan de er som person. Vist alle er som tredke personen kåt og bare vil ha kos. Så er det ikke et problem. Men vist den ene jenta er veldig seriøs , vil ha en ordentlig kar og et forhold. Da blir det et problem å holde på med alle 3 samtidig.

Jenter er forskjellig , jeg har f.eks vært ilag med en dame og gjorde det slutt. Rett etterpå hadde jeg sex med hennes beste vennine. Så det sier at ting er mulig , bare det er rette personer ;)

- For å si det slikt , du er nok ikke mer kåt enn jenter

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar
Gjest Kåt-.-

De er ikke så veldig gode venner, men han ene kompisen min, som var der når eg klinte med nr 3, han er bestevenn med bestevenninnen til nr 1.. :O Så der kan det gå galt.. Men nr.1 skal eg klare å leve uten :p

Lenke til kommentar
Gjest Kåt-.-
Da kan du gå for nr 2 og 3 .

For vist du mister nr 1 . Ja da kan resten falle som domino brikker :p

Ja.. Vet egentlig ikke selv om eg er ute etter noe skikkelig seriøst akkurat no..

Lenke til kommentar

Syns du skal kjøre på med alle tre, og finner noen av de ut noe, så kan du være ærlig og si det som det er.

Og går det til helvete, så hadde du hvertfall en fun ride ;)

Kan jo ta det som din egen liten lek; "Se hvor langt jeg klarer å dra det før de finner ut noe"-aktig. Vil du ikke ha det seriøst, og bare farte rundt, så kan jo ikke ting bli bedre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...