Nerfy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: nei. -GPRS: nei. -EDGE: nei. -Email klient: Ja. Form: -"vanlig" (Candybar, men knappeløs vil også være greit) -"Støt/sprut/støv-sikker": nei. Skjerm: -Farge -Størrelse på skjerm. uviktig så lenge den er stor nok til å lese tekst. -Touchscreen: Ja. Pris: Jeg har mellom 2000 og 3500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: nei Diverse: -Merke: ikke Nokia eller Samsung (ikke spør hvorfor). -Kamera: Ja, men ikke et must. -Videokamera: samme som over. -Symbian: hvilket OS jeg har er uviktig så lenge det gjør jobben sin. -Infrarød port: nei. -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Internminne: jeg bruker mobilen som en mobil, så stort minne er ikke viktig. -Minnekort?:Gjerne, men igjen, ikke et must. -MP3: nei. -Radio: nei. -UMTS: nei. -Triband: Ja. -wLAN: Ja. - Mulighet for GPS: Ja - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: ikke nødvendig -Batterilevetid: Viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS og ringing, men å kunne sjekke mail/lese nyheter i farta kan være kjekt. Endret 3. november 2008 av Nerfy Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tja... nærmeste jeg klarer komme på i farten må være LG ku990 viewty? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 KU990 har ikke wlan. Hva med HTC Touch? http://www.amobil.no/artikler/htc_touch/40584 Lenke til kommentar
Nerfy Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Husk, brukt er en mulighet, men da må prisen bli rundt 2000-2500 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da er det vel bare å følge med her: http://www.bruktmarked.no/mobiltelefoner?q...mp;price=0_2500 Og for eksemepel sider som QXL - husk å sjekk at selgeren har fått gode tilbakemeldinger tidligere hvis du bruker slike tjenester. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Selv om du sier "ikke nokia" bør du ta en titt på 5800 Tube for den er som skapt for deg (ifølge kriteriene dine) Lenke til kommentar
Nerfy Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) eneste grunn til at jeg ikke liker Nokia er at jag aldri har hatt en eneste god erfaring med en Nokia-telefon, det jeg derimot har opplevd er kronglete menyer og tekniske problemer (skal nevnes at det begynner å bli noen år siden nå) Endret 8. november 2008 av Nerfy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå