Grinchen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Nå har endelig vaktmesteren blitt arrestert som den slasken han er! Hevnen min må fortsette nå, jeg må ikke miste mitt momentum men nå som vaktmesteren sitter varetekt, må trinn to av planen min gå i gang snarest. Hvor er resten av trotskistene i dette komplottet han hadde gående med ekskjæresten min. Jeg må finne dem og knuse dem noen ideer om hvordan jeg skal avsløre disse hundene? Endret 2. november 2008 av Grinchen 1 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er dette tatt fra en de av bøkene man kan kjøpe på Narvesen? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Er dette tatt fra en de av bøkene man kan kjøpe på Narvesen? Nei virkeligheten er mye sprøere enn de pocketbøkene fra narvesen! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ehhm... Ja... Du kan jo evt klone massevis av Rick Astley-er og få de til å dominere mer enn bare youtube. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 komplottet han hadde gående med ekskjæresten min. Fekk du vaktmeisteren arrestert pga. eit kommunistisk komplott han førte mot EKS-dama di? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Troll alarm... Edit: Evt er trådstarter lettere sinnssyk. Endret 2. november 2008 av haxxorx Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Troll alarm... Edit: Evt er trådstarter lettere sinnssyk. Hahahaha Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg gleder meg til neste episode! No..wait. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tråden stenges da den både er feilpostet og ikke åpner for noen form for diskusjon. Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg