Gavekort Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvor mange advarseler har du? Dette er en skikkelig "Uuu, jeg er en rebel"-tråd, jeg tror det kan bli morro å høre om de forskjellige advarselene folk har fått opp gjennom sin livstid her på forumet. Jeg kan begynne med å si at jeg er en godgutt som aldri har fått en eneste advarsel, selv om jeg har en tendens til å gå off-topic, lage noen telletråder, feilposte og dobbeltposte noen ganger så holder jeg meg så snill jeg bare klarer! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har ingen. Jeg har ikke gjort så mye galt, feilpostet i går og skrev en dårlig emnetittel når jeg begynte å bli aktiv, ellers har jeg oppført meg relativt riktig. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Informasjon vedrørende advarseler man har pådratt seg i forumet skal ikke offentliggjøres i noen tråd, det er en sak mellom forumet og den enkelte bruker. Denne tråden stenges som alle andre slike tråder har blitt opp gjennom årene. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg