Tunky Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Heisann. Som emnetittelen stort sett sier så prøvde jeg å bridge den trådløse internettilgangen fra min laptop. Strakk en vanlig internettkabel mellom X360 og PCen og laget en bro mellom dem. Kjørte en test på internet connection på Xboxen men fikk "Failed" på DNS. Fikk "Passed" på IP. Har alle innstillinger på PCen på auto (hent IP og DNS automatisk). PCen har Vista. Det som sto på Xboxen var at man måtte ha IP "Passed" for å klare det. Hadde man det måtte man teste med en PC eller lignende om man hadde nett (og det har jeg jo som dere ser her). Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 hvis du skal dele internet fra det ene nettverks kortet til det andre så er det ikke netverks bridge som skal benyttes. Du skal bruke ICS (internet connection sharing). Når man kobler fra pc-pc og det ikke er noen form for switch eller hub mellom dem så skal du bruke en kryssa kabel. Prøv uten men i de fleste tilfeller må du ha det. Guidene forklarer hvordan du skal gå fram. du har en guide til dette her: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/e...2b14771033.mspx - Guide Vista http://support.microsoft.com/kb/306126 - Guide XP Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Ah. Sikkert det som er problemet da. Jaja. Takk skal du ha. EDIT: Det finnes forresten flere guider ute på nette på hvordan man bridger mellom laptop og Xbox 360, så tror det også kan brukes. Endret 2. november 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Jaja. Var hos bestefar idag og forklarte at jeg ikke fikk nett på boksen. Jeg sa også at jeg lurte på å trekke kabel fra 2. etasje og ned på rommet. Tror nok han så for seg jeg og mamma som borra i vegger og sånn. Så da valgte han å sponse meg med penger til en sånn trådløs antenne greie. Yeye. Problem solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå